2016年1月3日 星期日

豪版 HOTPOT

同學仔最近搬去大圍豪苑, ……究竟第次幾搬呢? 仲越搬越豪, 真心替你高興的, 好人有好報, 妳是值得擁有的, 謝謝您在我媽媽入住你工作的醫院期間, 每天抽空探望、帶她小食及照料, 不勝感激, 銘記於心。






HOUSE CLUB 都有3




5………好彩佢有姐姐幫手, 否則……齋打掃也人都癲了



另一位同學仔即場包的水餃, 唔夠食.



多謝屋主老公放工後跑到去街市掃海鮮, 龍蝦、象拔蚌、帶子、鮑魚、蝦………全是新鮮貨, 鮮甜到不得之了,  蕃茄蘿白湯底, 全海鮮無肉, 啖湯只有鮮甜沒有油份, 好正抖.






新鮮象拔蚌, 巧鮮甜呀.




最後以南瓜露結束


食飽某同學仔拿出15年前佢對孖仔出世時我地去探佢既合照, 話要大家擺番同一個 POST影番張一模一樣的, 呢期興這玩意, 估唔到效果又幾好喎, 8成相似度, 幸好大家無乜走樣, KEEP IT UP, 下次帶張中學時影的合照……玩多次都好喎, 睇我地點扮.


4 則留言:

  1. 淨買鮑魚仔都幾斤重……果然夠份量

    回覆刪除
  2. 好豐富的豪版 HOTPOT !!!
    同一個 POST影番張一模一樣的相,
    這玩意 idea good, 超級開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好係30年前...40年前....今日再影, 仲符意架

      刪除