2016年1月20日 星期三

糖佰府定糖百府?!

都話女人有2個胃, 一個載食物, 另一個食甜品架啦, 明明話晚餐食得好飽, 轉個頭見到甜品店又話想食, 天呀 >>> 我又怎能獨善其身呢


會否在九龍城關係? 很多明星也來吃, ! 男神王宗堯也來吃過, 唔知佢食左乜呢?





提拉米蘇 ($34)
哈哈原來tiramisu 既中文名係咁, 我唔鐘意 cream 狀甜品, 只是攞了朋友一匙試吓, still don't like 這種形態甜品.



椰皇紫米湯丸
味道唔太甜, 作為飯後甜品, 份量還是重了些.
>  


法式玉桂蘋果批 ($35)
老板娘推介點都要比個面試一個, 批皮焗得焦黃, 好鬆脆, 蘋果夠腍, 甜酸度適中, 玉桂味較輕, 個人比較鐘意食濃些玉桂味, 我提意老板娘可加多點玉桂, 原來這裡很多時一家大細飯後來吃甜品, 小朋友不愛太重的玉桂味, 為迎合大小朋友可以一齊食, 老板娘下玉桂份量調整過, 我說……既然每份甜品即叫即制, 那可以落單時順便問問客人, 喜歡吃輕玉桂定重玉桂味, 那麼窩心的服務, 相信客人一定 buy.


心太軟 ($40)
這是我的選擇, 賣相可愛, 食甜品, 一口熱, 一口冷, 冷熱交錯最過癮, 多種雪糕味道供選擇, 我想心太軟應該配朱古力味的雪糕比我叫的綠茶更合襯, 失策。


切開有流心效果, 食落有皮脆內軟口感, 朱古力味夠濃夠香滑, 不錯。


香蕉窩夫加雪糕 ($30)
男士果然食量比女士勁, 還食得落這麼大份量的窩夫, 生果更選了勁飽肚的香蕉, 怕佢食得太飽辛苦, 我地義氣仔女來幫他個忙吃了點, 窩夫軟彈煙韌, 連朱古力漿同食, 朱古力濃而不太甜, 份量之大, 對女士而言, 免食不了造成浪費, 同朋友分甘同味較好, 個人對飽肚的甜品沒興趣甜品還是既好味又食極也不飽的才算上品, ~~~~  


其實我最想食佢地既榴槤甜品, 食過的朋友說不錯, 一月份不是榴槤當造季節, 所以寧願留待 7-8月再來一試。

平均消費 : $30-40

沒有留言:

張貼留言