2016年1月16日 星期六

凍凍地, 唔一定食臘味@新南興小菜王

又話這個冬天不太冷近日天氣反常, 非常寒冷, 外出晚飯要驅一驅寒氣, 火鍋、韓燒是不錯的選擇, 今日特意來了屋村街市熟食大排檔, 新南興主打小炒, 冬天側隨天氣而推出溫暖人體的熱身食物,  例如羊腩煲、花雕雞煲、麻辣雞煲等, 未到6:30pm 己坐滿客人, 客人以街坊為主,   街坊呾捧場, 相信味道一定唔太差,  我地左望右望, 最多人食羊腩煲, 不過好大煲, 我地2個人吃不下, 今次叫住花雕藥材雞煲先。


花雕藥材雞煲 ($168)
見煲湯上檯己知大事不妙, 放乾藥材落湯即時 o 左咀, 我煲藥材湯都要先浸藥材最少一個鐘, 藥材才易煲出味道, 上檯才放, 湯底幾時先有藥材味道? 果然吧, 煲了20分鐘, 湯底只有醬油味, 藥材味欠奉,  飲一口湯, 完全沒有北芪、當歸、圓肉、杞子及紅棗味, 肚子餓了, 別怪它別怪它, 開動吧。


花雕藥材雞煲包半隻雞、一碟生菜及一枝大啤, 算抵食, 雞唔太肥, 生菜嫩綠,  食左一個鐘後, 湯底才開始聞到少許藥材味, 真可惜, 連淮山芯也未完全熟透, 我地己經把雞吃清, 滋補十足的藥材雞湯白白浪費了


原條炸黃花魚 ($58)
黃花炸得香脆, 嗦嗦聲像在吃薯片, 連頭帶骨通通被吃掉, 條魚夠大條好厚肉, 炸完肉質仲好 juicy, 好滑


埋單 : $226 


沒有留言:

張貼留言