2016年5月7日 星期六

週末一家大細好去處 ~ 白石燒烤場

一家大細 BBQ 聚一聚是件賞心快樂事, 之但係要預備10份量食品及提早半天去霸燒烤爐則是件苦差, 為免大家受勞累之苦, 還是乾手淨腳來個郊遊兼BBQ 吧, 今次找了一間位於白石的BBQ場, 白石燒烤場有免費旅遊大巴接駁車穿梭馬鞍山港鐵站, 輕輕鬆鬆在烏奚沙睇埋日落先坐接駁車入來也可。












我地選了 10人海鮮餐 ($1788假日/$1588平日)

10人餐食物真可不少, 包括以下食物;

1. 海中蝦 2包 ~ 海蝦size 不细, 燒完也不覺太乾, 幾新鮮爽口。


2. 蒜蓉帶子2包 ~ 溶雪後再燒, 燒海鮮火喉要控制得好才行, 否則會變乾及韌。


3. 密汁叉燒 2包 ~ 大大件, 醃得得入味, 肉質鬆軟。


4. 雞扒 / 豬扒各3包 ~ 三種口味, 有咖哩、蒜香及黑椒。


5. 蒜香雞全翼 / 黑椒雞全翼各5隻


6. 四寶丸3包


7. 爆汁芝士腸2包


8. 雞肉腸2包


9. 甜心番薯 1份


10. 粟米1份


11. 汽水 10罐


12. 水 10 枝


13. 乳猪1隻, 另加 $638。

呢度肉類醃得很不錯, 入味但不會過鹹, 還奉送餐具如毛巾、手套、膠叉、膠刀、膠盤及紙碟等, 很貼心。

















無可能食得晒成隻燒猪, 打包回家再吃😈


沒有留言:

張貼留言