2014年4月15日 星期二

二戰橋.大峽谷@拜縣

 415中午

拜縣 >> The World War 2 Bridge (二戰橋) >> Coffee Tea Sapan >> Bura Lumpai Resort >> Pai Canyon (大峽谷)


二戰橋





熱屎辣辣.....巧想跳落去加入水戰



Coffee Tea Sapan










我地諗過住 e , full , 唔住都黎睇吓, 反正有車.





環境一般, 住唔到不覺可惜.





抖完去行大峽谷


看似好流....陣間就知味道








斜成咁....落唔落?



山路崎嶇不平






我在拍人....人在拍我





E 個位最難過


手無位扶, 腳又不能踏實地, 一個抓不住...會跌落深坑


想點呢.....? 攪左一大輪, 都係無信心過, 想回頭之際, 後面位拖鞋美人話 :[等我黎示範, 我都過到, 你就有信心過.]


卒之大家平安過渡, 你睇條線... d 險峻的, 其實有 d 危險, 絕對唔鼓勵其他朋友行這裡, 黎睇吓好了.




行完先睇到 e warnning , 大家以後要以安全為上策, 唔好亂黎.


1 則留言: