2014年4月16日 星期三

拜縣單車遊

 416

>> 單車遊 >>清邁市 >> Yaya Shopping Mall >> iberry 雪糕

早起未有早餐食攞旅館免費單車係附近踩返個圈.







另一位老人家比我更早起...一齊踩番轉先



食完早餐...話游水個2位朋友仔突然又話想踩



咪一齊踩另一邊




停係度影相.......比人從背後淋左桶水, 失左身 >!<



巧瘦的牛牛



!! 仲黎




12.30pm 回程返清邁市, ayaservice van , 順便叫司機車埋我地去佢 office one day tour, ayaservice office 係火車站側.



搵左火車站附近 travel counter, ATV ZIPPLINE 都係ayaservice 較平, ATV因天氣太熱無出團, 所以報左ZIPPLINE (THB1700/ONE DAY TOUR), 無論玩 ZIPPLINE ATV, 我覺得玩ONE DAY TOUR 好些, HALF DAY 扣除交通, BRIEFING 等時間, 玩的時間好少, 激的遠的一定無你份.


 報完名, 回酒店 CHECK IN.

Nimman Mai Design Hotel (HK$312/雙人房包早餐)
住後感 : 新派酒店, 都係在新潮區地段 Nimmanhemi, 不近舊城.





我獨佔一間公主房

Settle down , 搵個靚靚 dinner .


Green Table




HIGH CLASS 既門面, 食物唔算貴, 果汁 THB45/.



食物質素高, 醬汁配搭既特別又好味, 柚子鴨肉, LAMB, 三交魚意粉及吞拿魚沙律都好味道.食物質素高, 醬汁配搭既特別又好味, 柚子鴨肉, LAMB, 三交魚意粉及吞拿魚沙律都好味道.




SHOPING TIME


E度竟然有十蚊店


即搾紫火龍果 (THB20)


DESERT TIME ~~ iberry






之前另外2位朋友仔試左話麻麻, 我試左椰子味及白芝麻味雪糕又OK , 值得黎試.





沒有留言:

張貼留言