2014年4月19日 星期六

三王廟.博物館.清發海南雞飯@清邁

419上午

清邁市內遊 >> 三王廟 >> 博物館 >> 清發海南雞飯

今日終於可慢下腳步 HEA 清邁, 8.30AM訓到自然醒, HOSTEL 嘆個靚早餐才執行李轉旅館.



Baanpordee Guesthouse (HK$300/雙人房)


住後感 : 舊城民居內小巷的旅館, 因為近民居及旅館有花園, 所以夜晚會聽到狗叫聲及昆蟲叫, 對我黎講無所謂, 因為我外遊一定帶備訓覺耳塞, 醒訓者要三思, 房間乾淨企理, 揀呢間係因為距 SUNDAY MARKET 唔洗5分鐘腳程, 行到夜一夜都無有怕, 呢度員工非常友善, 雖然英文好唔掂, 好簡單的英文都聽唔明 eg NO SHOW, 幸好有 GOOGLE TRANSLATE, 可即時係手機 TRANSLATE 比佢睇, 因為我214.00AM 要出機場, 所以20日沒有訂房子, 便請員工幫忙 CALL 的士, 當晚諗住係旅店待著等 TAXI 接去機場, 初時佢話我己唔係住客唔肯幫手, 好彩我前晚上網 CHECK 過佢地當晚 FULL, 我便以此為 PLEASE POINT 要求幫忙, 最後職員都慷慨幫忙同比我留宿一晚等 TAXI.



攞定旅店泰文卡片, 有需要時方便搭車問路.


旅館花園


二樓休息地方, 環境好 HEA.








免費 COFFEE, TEA 及小食供應.




房間乾淨企理





清邁博物館




流流地...得閒行吓無所謂, 唔得閒可以不理.







原來網絡紅店... 清發海南雞飯 就在 hostel附近



海南雞飯 + 雞湯 + 甜品 (THB75)


三個醬料...味道好怪, 我只點左黑醬油, 雞飯軟硬適中, 有咬口, 淡淡雞油味, 食落唔油膩, 好正, 唔夠喉...明天會再來.


食飽繼續 HEA , 三王像.



沒有留言:

張貼留言