2014年4月13日 星期日

潑水節@清邁



413
 
清邁市 潑水節( : Yesterday)


係酒店食過早餐後, 出發去舊城玩潑水節.


泰國潑水節來源 :

泰國潑水節又稱“宋幹節”,在每年的413,歷時三天,是泰國的重要節日。泰國潑水節代表著清除所有的邪惡、不幸和罪惡,並懷著一切美好和純淨開始新的一年。

“宋幹”一詞起源于梵文,意指“跨越”或“向前邁進”,與農曆時間一致。當太陽經過由牡羊、金牛、雙子、巨蟹、獅子、處女、天秤、天蠍、射手、魔羯、水瓶、雙魚等十二宮時吸收時間,每個宮的運行需30天,因此一年共十二宮,這種農曆計算方式受印度的影響,東南亞部份國家如:泰國、緬甸、柬埔寨及老撾等廣泛使用。413是“瑪哈宋幹日”也是泰國新年,太陽由雙魚宮轉到牡羊宮,此時地球以正角度穿過太陽,使得白天和晚間的時間一樣長。


!! 我地未買武器己被呢位阿 sim 突襲


我地既重型武器....it is ready







O靚仔怕你呀...黎啦


唔想濕身....潑水節期間千萬不要來清邁噢, 無論坐車..行街都會比人追....住黎潑的.









! 你睇潑得幾兇....括出去....咁玩先有意思麻, 最好係任潑唔嬲, 將所有怨氣一次過潑晒出黎, 爽爆.












巧熱鬧, 大家盡情....潑呀.


看片






補充體力先



新年巡遊










呢位朋友仔...護花不力...


回家途中比人一桶一桶水潑入黎


~~~ 呢桶冰水黎架...巧凍


玩完晚飯, 未諗到食乜... e 間好多人等...人等我地又等...20分鐘.





咪以為呢碟菜係我地食剩的, 係剛上檯架, 少成咁....我地六個人...究竟每人分到2條定3條呢?


全部碟頭好明顯係 2 人餐份量, 味道係幾特別既...不過可能口味啱當地人多 d, 我地覺得一般而已.


食完....大家對望, order , 潑左一日水....勁肚餓, 咁攪法叫多十碟都唔夠啦, 去第間食第多餐好了 (埋單:THB640).



終於搵到第二間落腳



睇我地叫既野食....好明顯之前個餐係前菜沙律囉



實在好味, 太滿足了....(THB1,432)


沒有留言:

張貼留言