2014年4月15日 星期二

中國村.樹上的屋@拜縣

 415上午

拜縣 >> Buddha Image >> Chinese Village >> Pai Tree House



早晨呀...小寵


老人家唔訓得咁多, 起來係 hostel 行個圈.





Feel Peaceful Everywhere


Hostel 泳池, 無游, 有時間我情願踩單車.


餐廳


尋日得我地 4 個入住....早餐包場



雖然得我地 4 , 早餐也絕不欺場
包羅萬有, 多到我地有 d 唔好意思.


旅館老闆幫我地找的包車, THB1,800/, 係貴過 TRAVEL AGENT THB300, 不過大家覺得THB300買個安心值得, 新車, 司機也好, 上車話比司機聽我地想去的地方
另司機覺得我地可以一行的地方也車我地去.




唔租車可以 JOINT LOCAL TOUR, 祖國抬頭
成個清邁周圍都係中文, 講普通話的同胞.



Buddha Image


新年巧多善信聽道






中國村...有時間有車就黎昅昅, 否則可以不理.





友人潮著潮襪.....喎





Pai Tree House




  



薰衣草上的蝶兒







環境好Hea









蝴蝶一大埋










1 則留言:

  1. 好大堆蝴蝶……
    酒店早餐真係唔食得都睇得

    回覆刪除