2014年10月12日 星期日

五明佛學院@色達 [二]

從天葬台回五明佛學院只須約30-40分鐘車程, 時間尚早, 沿途落車 hea , 親親大自然.


有著你便有著我……


老鼠樂園????




牛牛乾淨, 毛色又靚.


粉紅色的咀鳥


打交 ing~~~~~~


做咩影我地呀!


對面山頭勁多牛牛(黑色點點)


野餐 ing ~~~


我們的型仔司機……007 + 009, 大車司機堅型, 衣著又合時, 成個 007 咁款, 仲不煙不酒呢, 大家好想知佢老婆同個女靚成點可惜比佢耍完又耍, 還未昅到. (ps this photo from jeffrey)


返回五明佛學院剛剛有個儀式……燒晒炮丈






今日天很清、很藍.



山頂綠色圓形建築便是壇城







女喇嘛







山下的小村



只此一家, 呢戶人家可以做土皇帝了.


舒服慢行



壇城
山上的壇城, 喻意“完整的本尊世界”, 任何時間都有大量信徒上來頌經、叩頭及敬拜.





好靚仔! 比佢昅到我老遠影佢, 真唔抵.





任何角落都有信徒在朝拜



諗住上山頭 set 好腳架等睇日落


原來這裡唔比外人上來, 我們被請下山了.


壇城全貌


黃昏襯托下的壇城份外金黃照耀



今日的日落麻麻


滿天繁星可惜我部大傻瓜沒有長時間暴光, 拍不出神彩.


我拍的銀河……淡而無味


團友仔拍的銀河……色彩濱紛, 好叉靓, thank you ERIC 給我留住美麗的畫面.


回途中拍拍夜景



沒有留言:

張貼留言