2014年10月18日 星期六

黑石山上會金貢嘎@新都桥

1018 稻城 > 新都桥

呢款十炆雞早餐見到都怕


好彩車上仲有大量生果小食供應



e…e 有人擺酒喎, 停車八吓.


新娘子好靚有點似MO 嫂陳茵微


伴娘都靚, 用手攞起佢2腿之間個抽銀飾, 重到呢, 我問佢掛咁多上身不重嗎? 佢話好重, 所以成日要坐.


上金下銀


Chock chock新郎 



又關我地事?? 關架, 新娘新郎好好人, 來者不拒, 好有耐性同我地影相, 伴娘及招待亦十分友善, 與我地 e 班不速之客分享喜悅, 在此衷心祝福你地百年好合, 永結同心, 夫妻和睦.







酒席食物




又塞車


山坭


塞車奄悶, 抬頭望天, 即時開心番晒.


Lunch 


苦炒茶



臨時加插節目, 主席一聲號令……請司父轉上黑石山, 路很爤, 幸好 c 父無 say no, 否則唔可以係 4200上睇到咁靚既日照金貢嘎.


波浪山形好靚









等緊日落……巧大風



睇到金貢嘎山, 不枉此行了.



越來越金







散水 lu




去到酒店又 8點幾

祥雲大酒店
住後感:上次新都橋差到無朋友, agent 投訴後, 換了祥雲, 條件不太好, 總算有熱水沖涼, 房間燈光附近有好多小昆蟲, 有女團友想訓車, 有團友開電筒引開昆蟲, 我跟同房就關燈大覺訓, 無光就自然見佢地唔到, 鄉下地方係咁.


牦牛鍋較清


其他好油, ed, 食左2包保濟丸先無事.


引開昆蟲 (photo from 團友拍)





1 則留言: