2014年10月14日 星期二

巧遇川藏兵出征@川藏公路

1014日 新都桥 > 雅江 > 稻城

雷達兵站 ~~ 卡拉子山(4718米), 下下4700 以上架, 問你怕未.





雪粉



影完相會有人扮管理人向你收錢, 唔洗彩佢.




夜晚係度訓…..一定凍瓜我




唔知住係度既人….係咪好長命架呢?




前面山泥傾瀉塞車中



途中撞到一班包團玩的朋友, 他們包團很便宜, 我們的親善大使在塞時施展你既味力, 向人家攞些資料了解了解, 旅行社單位的聲明書內容十分有趣, 部分聲明好適合喜歡攬旅行的朋友參考一吓.  Eg  高原藏區居住條件惡劣……條件當屬解放前.


以下同學不宜大伙兒去旅行……所言甚是, 我還會加多一條….只顧自己, 不理人家需要的人, 亦不宜跟人家自由行.


有驛站即有午餐食



主席要快……唯有估領廚房


等了又等……都係得一碗醬麵


途中巧遇對頭車的川藏解放軍車隊, 大概都超過一百部, 車距一樣, 車速一樣的…., 團友仔好奇上網 check 吓乜事, 原來係進行本年度最後一趟進藏運輸任務的征途。


成都軍區川藏兵站部某汽車團數千名官兵駕駛著齊裝滿載的汽車、 從當年18軍進軍西藏誓師動員大會地點出發、 踏上了本年度最後一趟進藏運輸任務的征途, 這是川藏線通車60年來、 他們第420次出征西部奇路。



人家拍的…..洗唔洗影得咁靚呢?? 我都好想拍, 不過大陸規定只可昅, 唔可以拍行動中的軍人,  事實上有些解放軍真係幾靚仔.




像真度極高的山上小白兔


天色好到不得了, 感謝老天爺爺.




行駛中用手機拍



趕到黎红草地…..oh 收左太陽真無癮.


無陽光都唔靚, 希望有時間返兜這裡啦.


向太陽方向追到黎….青杨林, 還有少少陽光供應, 10分鐘咁多啦 >!<


稻城拼音藏庄 (RMB320/雙人房)
住後感: 稻城住宿條件較好, 要好好享熱水浴, 此旅店裝飾有藏族特色.



WALK-IN 好屎貴




放底行李食飯



食完飯即外出行吓…..順便找消夜


只係 9.00, 大部分店鋪己關.



有少少咳食串燒飲唔到啤酒….回程先食啦, 跟住仲要上亞丁高原, 唔想博.


同另外2位團友回酒店, 咁早老人家未訓得著, 出酒店門外影星星.



星星其實好多可能太光又可能我部機唔得極有可能我唔識影所以效果麻麻.


沒有留言:

張貼留言