2014年10月17日 星期五

亞丁村@亞丁

1017上午 亞丁村

今朝訓到自然醒, 見仲有時間坐車落亞丁村八吓.



婆婆的家, 傳統藏族家庭擺設, 婆婆 sale d 唔知乜草藥比我地, 幾蚊人仔, 可惜聽極唔明婆婆講有乜作用.








我無手震, d 雲真係咁棉架.



守車驢














閃呀





亞丁村旅店選擇頗多, 很熱鬧, 亦有食店酒吧coffee shop etc, 我還是鐘意我地間旅店, 寧靜 少光 睇星一流.


我地起程, 另一班團友仔己行完返來, 佢地話呢間 d 茄蛋麵正, 行完來個 lunch.



RMB20


坐車返旅館了




沒有留言:

張貼留言