2011年4月22日 星期五

開心比魚圍@PHILIPINE [四]

 4月22日上午CORON


ANGAT GUN BOAT - SCALUMBUYAN


早上食過早餐, 8.30am 準時出發, 奔向海洋…



首先我地去ANGAT GUN BOAT 睇沉積戰船, 聽說有20多首

第 2 次世界大戰的戰船沉積係 CORON 一帶, 今次船家帶我

地去睇既戰船…好似好細隻, 可能係浮潛睇既原故, 相信潛水

落去睇…可能好宏大.



勁…… 此人水中可慢步 




船家好勤力咁 GRILL 緊魷魚比我地做午餐.


度係蠔田, 原來係我地既浮點之一,

可惜太大浪, 危險, 不宜下水.


跟住去呢個島…我認為係今次菲島魚最有睇頭既一個地

方, 又大條, 品種又多, 又為食, 又唔怕人, 可以用手輕撫佢地

都唔怕, 登.登.登.…SCALUMBUYAN



位朋友仔, 影相比我更勤力……成為我鏡頭下出鏡率最高

的 MODEL.




由於逆流, 基本上你停係度唔游, 唔洗一分鐘己被水沖左

去 30米外, 所以影一陣相就要博命游番上原位.




之後醒目左, 上岸向前行……跟住游出去, 不用游…水會慢慢

浮我落番原點, 舒服得多呢.




你睇佢地幾為食









可能逆流, 要用力同水博鬥……超肚餓, 多謝船為我地準備既

午餐, 今日午餐食咖哩牛肉及 BBQ 魷魚.




食完飯, 係吊床度抖陣先…



沒有留言:

張貼留言