2011年4月19日 星期二

開開心心去摸寶@PHILIPINE [完結篇]]

4月19日 MOALBOAL

  
朝早梗係要嘆番個靚靚早餐先出發啦.





下午先飛, 早上去瀑布玩, 坐Tricycle PHP500 來回, 天氣炎

熱..motor bic. 都要罐番支可樂 .



一落車, 比成村男人圍住, 嚇鬼屎, 原來要收 PARKING 每車

PHP100, 初時我地好唔願意比, 攪攪吓…司機都話要比…咁

算啦, 當豪比佢地.





原來都要行好耐……行左15分鐘, 瀑布影都無…



鬥雞...... SO 好英




差唔多行左 30-40分鐘終於見到瀑布


所謂瀑布…原來細成咁, 初時有 D 失望.


坐竹筏入對面的洞, 再由洞穿過瀑布, 好好玩, 依呀鬼叫……

HIGH 爆, 我地仲吸引左個疑似"村長"同我地一齊玩……跳

水. 坐竹筏 (PHP300/人), 佢見我地玩得咁開心, 荼實…佢地

比我地玩得更開心囉,  SO 比我地免費玩多 ROUND.




嘩!!!!!  好大雨呀……其實比瀑布淋得好鬼痛, 但我地又係咁

企係度淋住影相喎, E D 唔係叫 "LAW LAI JEAN" 囉.



又晒吓我個靚靚 HANNA 先



村長同友人跳得好靚, 而我就好似跳到被人推落水謀殺咁, 跳

得好樣衰, 費事獻醜.



玩到咁上下, 天色有點想下雨, 走 LU



返去食埋個 LUNCH, 下午要返CEBU, LUNCH 間餐廳位於較

高處, 個 VEIW 好靚, 兼有齊意, 泰. 印…日…多國菜.





個冬陰公 MA MA DE



其他都 OK




好嘞, 跟住以 MOVIE 總結 e 幾日睇左乜;




去 CEBU 途中, 因臨近 EASTER, 有宗教遊行活動.




晚上在 CEBU 住一晚, 今晚間酒店好似重慶大廈…BUT 有咁

多人同行"鵝煲柏".


La Guardia Hotel

Add : Osmeña Boulevard , Cebu City




SETTLE DOWN 後, 唔洗講又去找食啦, 不過今次找食前…

先去 SUPERMARKET 找 7D 芒果乾, 買完, 才

坐JEEPNEY 去 LIGHTHOUSE 晚飯.




是日晚餐…可能係 CEBU 最出名既食店…LIGHTHOUSE



年前曾幫襯過, 印象 MA MA.


2 年前...可能都係佢地係度緊唱歌.


CHEERS


今次無叫勁貴乳猪同海鮮, 叫一般野食, 又唔差噃.



裡面係雞肉



無期望, SO 呢餐 NO 失望.


沒有留言:

張貼留言