2011年4月20日 星期三

開心比魚圍@PHILIPINE [一]

4月20日 CORON


 MT. TAPYAS- MAQUINIT HOTSPRING

CEBU > MANILA (9.45-11.00) > BUSUANGA (13.00-14.00) > 

CORON (45分鐘車程)



菲島與島之間的內陸小型螺旋槳飛機我都係第一次坐

驚地o.



個心隨飛機.....飛左去 CORON


像白雲像清風結伴常陪同……哎呀爆左自己咩年

 tim…我其實係阿媽個肚聽到o.



高空下的馬尼拉市


馬尼拉去 CORON 要再轉內陸機超簡陋 BUSUANGA 

AIRPORT.


CORON 又係一個小城仔



RESORT 車到機場接我地, 車程約 45分鐘便到

達 RESORT, 吓!!! RESORT 包的 LUNCH 是…意粉一盒, 算

啦, 都成 3.00PM, 好又一餐, 唔好又一餐.


JENDI SEAFRONT RESORT

TEL : Emma dela cruz  +639208948047



食完粉盒司機車我地去買手信.



PUBLIC TIER 填海而來的……O黎全世界都大勢吹向城

市化 CORON 都逃唔過呢個惡運真可惜..



上MT. TAPYAS 先要行 7百多級梯級


凸了出來的部份便是填海出來的, 聽說會起大型酒店, 大型酒

店…… FOR 旅行團麼? 到時可慘不忍睹了, 現在碼頭附近己

有多層大廈建好, 同個小島好唔 MATCH 囉, 文明…有時真係

一 D 都唔可愛,  STOP PLEASE.




山上望落 CORON 小島……真美







HOTSPRING (入場 : PHP100)


HOT SPRING 位於海邊, 有 3 個大小池, 水溫唔太熱, 我估

計 UNDER 50度.





浸完溫泉零捨肚餓, 買齊啤酒, 汽水同小食 FOR 消

夜, 返 RESORT 食晚飯 LU.




唔知係唔係肚餓之故, 今晚既晚餐只有一碟魷魚同一碟薯仔

炆雞, 我地 7 個人食呀, 大家今晚都食唔飽……好彩買左小

食飲品吹水姐.



好恐怖的小寵成日見…



沒有留言:

張貼留言