2011年4月17日 星期日

開開心心去摸寶@PHILIPINE [二]

4月17日 MOALBOAL 上午


9.00am 準備出發, 我地呢 2 日出海

都係幫襯 e 間潛水店.


PHP1,100/DIVE, 我地跟船出海浮潛

HP150/日, PHP150 玩一日好抵呀.


未來 2 日會沿住這小島潛水浮潛






佢地下水我地又下水不過係玩浮潛


水唔清有點失望.



好好彩我第一次落水就見到好可愛既海龜佢地游得好

絕對唔係"慢游"之輩追左佢成條街追到我氣咳友人

話玩浮潛都見到海龜, SO LUCKY , WISH LUCKY 

ALWAYS AROUND ME 



游到見唔到海底心都幾寒吓



飄呀飄妸娜多姿.




如果有太陽會好正






海底花園





對拖友超煩成日係我下面嘔白泡.



MOALBOAL 既軟珊瑚品種好多,

算係有少少顏色但就唔夠鮮艷.





度既海星超過 百分之98 都係藍色.



沒有留言:

張貼留言