2011年4月21日 星期四

開心比魚圍@PHILIPINE [二]

4月21日上午 CORON


TWIN LAGOON - BANOL BEACH


首先帶大家睇吓我地跟住依 3 日包食, 包住, 包玩

既 RESORT 先, 其實呢度真係好抵,  3 日PACKAGE 

, 包 3 餐, 住宿, 導遊, 船費, 市內交通及機場接送, 每

人 PHP5,300 , 唔洗 HK$1000 玩 3 日喎, 勁抵啦.






大廳對出及我地夜晚飲野吹水之地



KITCHEN


BBQ AREA


晒衫地方



OUR ROOM ( 1 FOR 3 PERSONS AND 1 FOR 4 PERSONS )


食完早餐,   8.30A M 出海,

RESORT 為我地準備既午餐.


隻蜘蛛船就係未來 2 日出海的交通工具,

船主都幾 NICE o架.



出島前先載我地去 PUBLIC MARKET 買野飲,

沙律同喂魚用既麵飽.



今日第一站係 TWIN LAGOON






個小湖好平靜, 無咩魚同珊瑚, 水母就多蘿蘿.




水母游得好優雅……可愛





跟住船家帶我地O黎 E 個勁靚既小沙灘開餐,  BANOL

 BEACH 靚到不得了, 水既顏色層次感好豐富, 水質又清.







又要晒吓我個靚靚 HENA 先.



午餐準備好了, 開餐, 是日午餐有燒猪肉,

煮魚, 沙律, 同蕉一梳加汽水 2 大支.



烤肉好味呢, 我地玩之際,

船家就係船上烤爐為我地準備午餐.



沒有留言:

張貼留言