2011年4月23日 星期六

開心比魚圍@PHILIPINE [七]

4月23日下午 CORON


遊街 -  嘆SPA – 法國菜




TRICYCLE PHP10 坐一次, 抵到爤.






食完飯周圍行



好耐無見雪糕車, 有朋友敢食,

 我……唔食 LU, 費事拉肚子.









地上… MTR, 又唔覺有巴士,

SO 唔知係乜, 有 MUD 用.


跟住做個 SPA, 唔夠師父 7人一齊做, 所以我同另外 2 個朋友

叫外賣…MESSAGE 師父返我間公主房做 BODY 

MESSAGE, 好舒服, 好正呀, 旅店可代 CALL師父 (PHP300/

小時).





做完 BODY 趕得切睇日落 

@ KRYSTAL LODGE



係旅館睇完日落, 3 條友出去逛逛…等埋其他朋友開餐, 仲夠


時間再做多個 HANNA, E 度圖案無咩選擇, 畫左隻蜘蛛, 又

話可以 LASTING 3 個月, 1 個月都唔夠, 隻蜘蛛就唔知閃左

去邊 LU.



法國菜 @ BISTRO (around PHP2,000)


間法國餐廳好得, 好食之餘又唔貴 PESO1500-2000/7人, 食

得飽飽的, 我地食左 2 晚, 意粉, PIZZE, 沙律好 OK, 推介, 我

地第 2 晚又o黎過. 





洋蔥湯有 D 鹹



青口好味



PIZZE 都係正貨, 好食.


生牛肉....好彩食完無事, 質感同煙牛肉有 D 似.







食完飯…又係去入貨既時間.....


啤酒, 汽水, 薯片……





KRYSTAL LODGE @ NIGHT






晚上飲野的吹水之地




喔…又係我間公主房

, 夜晚聽到海浪聲,

同埋房有 d shake 既感覺 ,

好似有魚撞房既支撐柱咁,

感覺好得意, 好似水上漂…

訓係大自然, 做左野人??





沒有留言:

張貼留言