2011年4月23日 星期六

開心比魚圍@PHILIPINE [六]

4月23日上午 CORON


 KRYSTAL LODGE - LUNCH IN WG

JENDI SEAFRONT RESORT 後會有期 LU



早上食完早餐, RESORT 送我地去 KRYSTAL LODGE, 攪手

真係超級醒目兼抵錫

,
第一日到步出去買野飲

,
己經去 KRYSTAL LODGE BOOK

埋之後 2 晚的住宿,

E 間野旺季不設預訂, 要 WALK IN的.



KRYSTAL LODGE

ADD : BANGCUANG ST. BAY, 5 CORON

TEL : 09493330429






KRYSTAL LODEG 係一間超正的 HOSTEL,

我地包左一個 AREA, 有 5 間房, 廚房, 吊床,

吹水地........ 自成一角, 每個房價都唔同,

我地既 AREA PHP 1100-1600 不等.




KRYSTAL LODGE 每個角落都充滿

原始既味道,

相信…好快 E 種味道會消失了, 

沿岸己開始有人建緊石屎屋, 

都係個句…想去…要快了.







最正宗既吊床





廚房有雪櫃及 GAS 爐, 開爐 PHP100.





女主人KRYSTAL 請我地食的


香蕉 & MANGO






喔..... MY 公主房, MISS IT SO MUCH



我間公主房好似 peso1300, 雖然一張床,

如果同 close firiend 

去 share peso 650/1晚做公主.




朋友的 2 人房有2 層, 樓下廳廁




樓上雅房





放好行李, 出去食 LUNCH,
HOSTEL 行出大街,

途經民居及海岸, 有人話 E 條小海岸

夏天發出陣陣臭氣, 我地去時都好熱,

行過又唔覺臭喎, D 小朋友仲係度玩水.



HAPPY FAMILY



燒雞呀…



大家認住 e 間野, 比個中國佬"昆"左,


好搵笨, 咪幫襯.



賴有 STYLE






椒鹽鮮魷






3 條班係蒸得幾好味同滑既




椒鹽豆腐蝦




餐的確幾好食,

不過 SERVICE CHARGES 好貴呢,

 成為 PPH2470, 最貴的一餐,

班係 WET MARKET 買好鬼平.



哈 ~~~ 一件不留


沒有留言:

張貼留言