2012年7月1日 星期日

7.1食唔停@檳城 [五]

71上午  Batu Ferringhi  Beach >> 熱帶香草園 >>蝴蝶園
今天去地方較多, 所以包車方便 d, 司機在網上找,
同時求証過用過的朋友, MYR200/12小時/私家車,
司機誠實有交帶, 我地都好滿意.

Batu Ferringhi  Beach




熱帶香草園
園中陳列著超過500種的馬來西亞植物群,以及介紹從馬來西亞以及世界各地來的植物,特別是藥草和香草,將大自然的珍貴資源作了最完善的保護。而這裡也居住著許多野生動物、鳥類以及昆蟲類。


好似嘉道理農場……
梗係有特別野睇先黎 E 樹啦, 係咩?? 睇落去啦.


免費提供的香草茶……隨便飲


就係想見佢一面囉,
好似小醜面……既馬騮仔, 好可愛呀.



佢地坐唔定好難影, 又老咁遠


有隻突然間跳左落黎玩
紅蜻蜓


今天親親大自然, 行完香草園再黎蝴蝶園.


蝴蝶園
培育有120種的珍奇品種,場內有孵卵室和展覽館。


蟲蟲真係好核突


蝴蝶蛹


粉紅點 + 粉藍點 special




Colorful


透明橙


……降落在我腳上休息


今次用我隻中手指……比佢休息


內有蝴蝶標本展覽館

5 則留言:

  1. 可否PM 包車司機資料給我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吴先生 penanghometour@hotmail.com 租前最好傾好行程, 租車時間及車租

      刪除
    2. Thank you!
      但佢報價給我好貴!@@

      刪除
    3. 是嗎? 這個我不知了, 年半前我去是這個價.

      刪除