2012年7月1日 星期日

7.1食唔停@檳城 [六]

71下午

 浮羅山背 (榴槤放題) >> 亞依淡巴剎叻沙 >> 佛寺 >> 快樂海鮮


同蝴蝶玩完遊戲己經 1.30pm,
大家都肚餓, 肚子有足夠空間放榴槤.



檳城水塘

約半小時車程便到浮羅山背,

這裡有多個榴槤放題場, 路邊亦有很多批發市場.


!!! 人山人海呀

睇見都想食, 等左 15分鐘先有檯.

上手食剩的, 食左幾粒好甜
過唔敢食咁多, 主腳唔係佢.

放題分2 RMB55/ 4種類 AND RMB75/ 6種類,
當然你亦可以一個一個買來吃.

試左6, 最鐘意D604, 夠滑又不失榴槤香.

紅虾……香港訂原來要 HK$700 一個, 我地開左 2 ^^

食食吓…園主話要帶我地去行吓榴槤園

一棵榴槤樹可以有生好多個榴槤

檳城榴槤正在夠新鮮, E 度既榴槤都係樹上熟,
等榴槤從樹上熟透跌落黎先收集黎賣.

榴槤快熟到跌下時, 園主會在樹下放網,
以免榴槤粉身碎皮.
原來攪手原本係度住一晚, 可以園主好遲先覆佢,

係度住都唔錯噃, 風涼水冷.





園主介紹榴槤樹保育

行完再食過, 前前後後…今日開左 9 個榴槤,
食左約 7.5 , 強呀……我地

某人食左 18 , not me ar.

開車回程…一個小時後…司機真醒,
知我地為食, 車左我地黎 E 間有名叻沙店.

坐街邊…好有風味,  2 碗叻沙連飲品 3 (MYR11.9),
湯底超濃, 啖啖己溶的魚肉, 雖然好飽,
仍可以同人 share 左一碗,
某人更勁……一人獨食一碗, 強呀……

之後司機車左我地去 e 間廟行陣…消化吓兼買吓怡保手信

土樓?

返回酒店休息一陣, 便去食晚飯……快樂海鮮.
可能成 9pm, 海鮮選擇不多同埋都幾貴.



先來一杯特濃話梅桔仔水

上湯龍蝦…酒味過重…蓋晒龍蝦鮮味…
我估因為龍蝦唔新鮮之故, 蝦肉唔爽仲好似有少許梅.
白焯蝦 - Like 原來 less is more 係至理明言,
蝦鮮甜, 點少許辣椒豉油己經好好食.

炒蜆仔好簡單, 雖則無咩肉食, 不過都新鮮.


黑胡椒炒蟹


仲以為用黑胡椒乾炒…原來我地諗多左,
佢地用醬炒…醬汁太濃了, 搶晒蟹既鮮味, 失望.
唔洗一粒鐘……清檯也 (MYR372 )

原來我地 hotel 附近己經有一個夜市,
不過好飽…no la 今晚

沒有留言:

張貼留言