2012年7月2日 星期一

7.1食唔停@檳城 [八]

72下午 金馬倫高原 (茶園+士多啤梨園) >> 蟹粥

前後花了 4 小時…終於到金馬侖高原了.
金馬侖高原    
金馬侖高原座落在彭亨州內半島主幹山脈海拔1,524公尺的高處,是大馬最大的高原渡假勝地。它最吸引人之處在於其井然有序而始於1929年的茶園,還有梯田式的花園、草莓園、果園與菜園。遊客前來金馬侖高原旅遊主要是受其涼爽的氣候與悠閒的生活步伐所吸引。因此,這兒的旅客活動大多為輕鬆休閒性質的或與大自然有關的為主.

E 間茶店對正茶園, 欣賞茶園美景好位置,
我地錯過左飲杯茶…
原來金馬侖高原某 d 茶種帶有花香的,
用黎沖奶茶加練奶係好好飲架,
你地有機會去一定要坐係 e 度嘆番杯奶茶呀.


茶園 area 頗大, 一望無際, 心擴神怡, 心胸都廣闊 d.


天氣唔好, 失望難免, 無計,
落雨有落雨淒美……
像夢又像煙的雲霧…幾有詩意吖,
Hea 4.xxpm 要返檳城 lu.


?? 仲有高原士多啤梨放題未食


我地無食放題, 只係入去圍晒鐵線的士多啤梨園逛左陣.



一心黎到, 唔食放題都買番盒士多啤梨品嚐吓.


士多啤梨唔算好甜, 不過就幾多汁.

士多啤梨冰



滿足而回……途經怡保司機要買怡保藥材鹽焗雞,
我地又點會蝕抵…買左隻黎做消夜.



晚餐原本司機話帶我地去食好味猪手…喔…
可能9.00pm又係太夜, 關左門, 之後黎左 e
 (MYR95)

8 爪魚爽口


E 碟田雞令我對田雞改觀了, 以前好怕食,
總覺有陣難以形容的腥味, 今次食又無喎,
不過有得揀都係唔會食佢囉, 陪食都可以既.


order 左花甲蟹粥, 好豐富的材料
花甲大大隻, 無沙, 蟹既糕都唔少.


返到酒店都11 lu, 沖完涼…嘻嘻…又食

藥材鹽焗雞, 細細隻, 濃濃的藥材味,
lunch 個隻更滑更好味,
食飽就訓…肥屎, 無計…1.00 am .

沒有留言:

張貼留言