2012年7月3日 星期二

7.1食唔停@檳城 [完結篇]

73  海上清真寺 - 肉骨茶 - HK

10.30AM 司機來酒店車我地去買手信,
LUNCH兼送我地出機場. (MYR70/10.30AM-2.00PM)





海上青真寺



去康乃馨食肉骨茶 - 喔…TOO BADCLOSED



馬屎落地行…唯有係隔離個間食囉


完全唔掂的肉骨茶, 湯底同排骨完全無蘗材味,
司機講得啱, 無憾事…又點有動力黎多次呢.


我地想買咖啡粉…
司機車左我地黎 E 間遊客 COFFEE SHOP


, 咖啡粉全部都大大包同埋幾貴,  SO 都係算把啦,

試左好多種 3 1白咖啡, 榴槤白咖啡……兩種至愛分開食…

 LIKE , BUT MATCH 唔到囉, 好難飲.


馨香餅店…司機介紹, 香餅…原來比阿蘇介紹個間義香更好味
, 我係度買左包咖啡粉, 咸魚及香餅.


馬拉咖啡唔錯, 咪睇佢咁黑, 其實唔苦,
咖啡唔太濃, 用華田免糖免奶飲最 LIKEFOR ME

下一站… 因阿蘇極力推介其芝麻油而起朵的義香


我支芝麻油無幾耐,  SO 幾正都唔買 LU


又要返回現實世界 LU



旅途愉快, 行程結束.
後言 :
LIKE檳城人對食概要求, 佢地唔會加太多化學野去改變食物味道, 只係用保存原始食物味道方法去制造食物, 炭燒多士, 怡保芽菜, 怡保藥膳雞, 豆腐花, 奶茶必試, 吖……唔知幾時再有以食為主題既 TRIP ?

沒有留言:

張貼留言