2013年6月30日 星期日

大澳飲魚湯

今日天氣誇啦啦





現紅樹林區, 即舊鹽田遺址.







d 山楂紫背天葵好飲到震



大墨魚 $38/, !









對茶果無情意結, 一般.





同一位置我仲成日懷念十幾年前係大澳坐船渡河的情竟,

可惜 e + 自己行橋過, 無晒昔日水鄉情懷, 真無癮!!







冰冰石磨豆花同樣誇啦啦



老板娘唔單止比我地入去 8, 仲比我地玩磨豆,

佢話咁早見無咩客人, 比我地玩吓喎, 無想像中咁用力.



玩完梗係要幫襯吓啦, 豆花香滑兼有豆味.











忘記了問婆婆 e d 棚屋有無得外賣, 風涼水又冷,

用黎退休很不錯, 晒吓鹽魚, 晒吓鹽蛋又一天.










前陣子發生火燭的棚屋





咁既居住環境, 多正.









E d 鐵皮棚屋就唔多好了,

我地又走埋去同 d 師奶吹吓水, 佢話夏天勁熱,

無計, 最方便快捷起屋方法便是鐵皮 or竹木.









廢棄果園內好多黃皮不知幾想偷入去摘黎食







為洪聖爺誕搭緊棚, 到時會好熱鬧, 後面舊雲好正.















大魚化骨





廟燭好好人, 簡單講晒洪聖爺廟由來,

洪聖爺誕活動概要比我地聽,

完成滿足我地6個八公仔同八婆仔既好奇心,

咁當然有咩想知要自己問啦.







行左半日  lunch time,  

其中一位學友仔推介 e 度既魚湯, 今天特來試飲.



魚湯果然正抖, 鮮甜好味, 另墨魚餅都好得,

內有粒粒彈牙墨魚粒, 其他就一般.

沒有留言:

張貼留言