2013年6月1日 星期六

魚民體驗營@南丫島[一]

日期 : 61-2

地點 : 南丫島魚民文化村


 

 

很期待的一個考察營, 中午香港仔集合坐街渡入南丫島,

早點入香港仔魚類批發市場視察吓.





成個魚市場內水汪汪行左陣



太陽伯伯難得笑容燦爛, 個天靚到呢…dum 一聲,

今天明天同樣酷熱警告,

總好過落雨濕濕, 多謝太陽伯伯.



途經模達灣, e 度靜心都唔錯,  

仲有地中海菜食 (The Bay).



索罟灣



乾鮑呀, 好誘人.





索罟灣天后廟番新過少了歷史性.



未食 lunch, 肚仔勁打豉, 趁仲有半個鐘先有駁船,

嗱嗱淋搵間餐廳,對住美景, 吹住海風食個 lunch.



2 年無入索罟灣, 依家多左好多不同種類食店

eg 泰國, 酒吧, 西餐等, 我揀左泰國菜.

海南雞飯 set ($69)

白飯, 無湯, 白切雞, not good.



貴成咁@!@





駁船接送我地入魚民文化村考察2







2隻退休龍舟







我地今晚住的小木屋, 點訓12個人?

凡布床幫到我地, 擔心會好焗熱同

12個雷一齊齊打仲洗訓 @!@





E 度好原始… like





悶猫



梳洗後...開始魚民文化村導賞 tour









拍打叫魔鬼魚上黎比我地睇...訓練有素,
聽話過海浪公園
的海豚.





 

 

海星點分男女? 女的除左e 5粒星, 背部凹凸位點會滑 d .

 





男的背部凹凸點會嚡手 d








海膽咀 &



今次考察營導師 >>>明哥, 由魚民成功轉型,

之前無記節目"一手造成"都有訪問佢, 明哥除左隨和,

敬業樂業外, 還風趣投入, 能成功,

除左努力總會有其個人之處.




We are ready....出海打魚

 



乜東東?



明哥示範, 用黎打水嚇醒 d 魚.




個個都要幫手落網及打水感受吓魚民生活



拋下浮標魚船打個圈





收網



得幾條泥鯭……好過無





等運到不如靠自己, 釣大魚靠 look ?

竹尾縛住一條小魚做魚餌.



條魚幾十斤, 有乜可能釣到,

我地問導師有無人曾經釣到, 佢話明哥,

我地去問明哥, 釣魚是否係一個傳說?

佢親自落場咪又釣唔到.



靠佢好過啦, 姐姐為我地割左2條游水大魚

今晚打邊邊及明早煲魚粥做早餐.



工作人員為我地準備晚餐



我地就食住小食玩住等食


咁打邊邊系咪好有 feel呢? 32度打邊邊,諗住熱屎,

好彩清風送爽, 食得算舒服.





紫菜同粉絲原來好夾



安寧的一個晚上早抖


                                                                                                                                                                                             待續



沒有留言:

張貼留言