2012年10月6日 星期六

與sweet boy有個約會@潮匯館

好耐無見 sweet boy, 好彩佢今晚都好比面我地,

我地食飯時佢肯坐定定, 我地食完飯,

又比我地抱佢同佢玩, good boy.



招牌鹵水鵝片拼鵝肝

鵝片淡淡鹵水香, 但又感覺夠味,

鵝肝有鹵水香, 不粉口, 爽滑, 推介.




凍烏頭

有少許黃油, 唔腥.



正貨元朗烏頭連牌上



普寧豆腐
無豆味, 佢地話食到有臭豆腐味,
我又食唔出, 寡寡的, 唔多好食.


豉油王鵝腸

都幾多肥糕, 不過成10個人, 食一條半條無 mud 所謂,

再多少少豉油鹹香就 perfect .



涼瓜鍋貼

炸物 d , 中間涼瓜混了麵粉狀再炸,

一般, if 混蝦膠 or 墨魚膠炸

咁爽口彈牙應該會正 d.



田雞大蝦粥



我鐘意食希粥同棉既粥, e 個似潮州粥.


芋頭鴨

即炸芋頭鴨, 芋頭都幾厚,

炸得好香一舊起 2 舊止食物, 油膩非常.





Encoure 左一碟淨鵝片



反沙芋



芋頭粉香, 可惜糖衣好厚, 過甜,
大家最懷念還是在潮洲食過的反沙芋.


整體 d 野食都 ok, 不過最唔鐘意食店分時段,

限時限該, 同埋 e 度唔知何解好應聲,

好嘈, 2 個位既朋友講野都聽得唔係太清楚.

埋單 : $115/每人

沒有留言:

張貼留言