2012年10月23日 星期二

慢活@陶瓷島 [三]

1023下午 Koh Kret (陶瓷島) 單車一日遊

又到 lunch 時間, 食咩好呢




食得的花花, 睇個樣......好睇唔好食也, NO.


大嬸看似炒得好有鑊氣, 就佢啦


搵個海景先食


泰式炒河 (BAHT30)


另一個較大型陶瓷工場


都係想買, 買左 (BAHT250)


要返去 LU, 費時太夜.


泰國巴士公司唔知點運行, 166 2架經過上車問售票員唔係返Victory Monument, 2 架又 SAY NO, 攬咩呀??? 攞張紙問問士多男生, 佢又唔多識英文, 不斷 SAY YES YES, 再等第三架, 終於可以返Victory Monument .


泰國週行擺檔賣野 or 食野, 又唔係幾覺佢地左街.
買左太多野重得很, 返酒店放低先食飯, 今晚 PLAN 左食正宗泰菜, 由於食店附近不在 BTS , 所以一係坐的士, 一係坐 TUK TUK, 我揀左 TUK TUK, 又係上車前先小人後君子, 講明車唔到我去食店, 我唔會比車錢, 以遊客黎講, 泰國最不成實既人係司機, 係泰國買野同食野唔洗點講價, 佢地賣比本地人同你係同價, 講番搭車, 結果第一架車到我出路口, 司機諗諗吓話唔識去, 叫我落車, 都好既, 唔好 SIDE 我時間, 第二架……ON THE WAY (BAHT50), TUK TUK 佢地開價一定係獅子開大口, 你還價至 1/3都差唔幾.


20分鐘到達目的地
TOM YUM THA RESTURANT

想試多幾款, 又唔食得咁多, 最好 SET DINNER (BAHT 420/SET).
水靜河飛, 得一檯人, 坐低3分鐘都無人理, 心諗


嫩滑牛肉, 泰香草味重.


正宗冬陰公, 唔係好辣, 酸度適中, 好味道.


青咖哩雞, 個汁可以, 不過雞柳好嚡.


甜品 雪糕


一番努力算係咁啦, 只係食剩少少飯同雞柳.


食飽再坐 TUK TUK Silom Night Market 夜市, 我都知路程會遠D, 佢開價 BAHT 300, 最後 BAHT 100 成交, 小喇叭, 途中係咁 SALE MONEY BOY 夜店比我, 己經唔多高興, 佢見 BTS 站就叫我落車, 話我去那個站 so far, 叫我轉 BTS , 火都黎埋, Q : [上車前己 SHOW 左目的地 BTS比你, 我就係知遠先比 BAHT 100, 家陣你係度放底我, 我唔會 pay .] 佢先屎屎氣叫番我上車, 跟住係油站問個行家點去我個 bts , 原來佢連個英文 BTS站都唔識睇, 唔知我去邊個站, 故事教訓我地對泰國司機要強橫點, 唔好佢地想點就掘服, 基本上泰國司機都唔係立壞心腸既人, 只係鐘意出古惑, 想賺快$ . 


那個可惡的司機終於將我送來 Silom夜市


流流地既夜市其實泰國夜市大至都係咁,
去一至二個就夠, 除非你超喜歡 SHOPING 則另論.


泰國人比香港人開放得多, 性玩具通街都係.


酒吧地帶


泰版細可樂將停產, 買枝返 HK 留念.

沒有留言:

張貼留言