2012年10月20日 星期六

慢活@丹能莎朵水上市場

1020中午 Damnoen Saduak Floating Market (丹能莎朵水上市場)

如果大家想熱鬧的話, 一定要早上去, 因為我想留一日係Amphawa 全日 HEA , body message, 泡吓 coffee shop 同睇吓野, 所以去完 MAEKLONG 即去埋 DamnoenSaduak , 結果去到超冷清, 兼無人同我拼船(一般拼船 baht60/), 船家開價 baht400 包船, 我價也不還即閃, (p.s. 因為知道這裡比較商業化, 唔遊也不覺可惜), 搵車返Amphawa之際, coffee shop 男子出黎, 問我做咩來到都唔遊船河, 我話一個人包船有點貴, 佢問我 baht 300 玩唔玩? 我還價 baht250/1小時, 成交. 



出發



兩岸係民居


主要都係賣水果, 串燒, 粉麵等食物居多


Baht40/4, 唔甜的.


仲有賣手袋, 手信, 皮鞋之類


中途可以上船行商鋪


整緊泰式 cookies




條河唔多乾淨架, 係度處理食物, 居民又係度沖涼……



係度住都唔錯


雖然不熱鬧, 不過無人山人海, 船接船....又可享另一份寧靜.


原來下午係度無雙間車返Amphawa 唯有行出大馬路睇吓有無車啦, 走入一間小店問, 老板娘話只有 van 返去Amphawa, 不過要行去 van 站要 5公里,  5公里要行幾耐…… 好彩出路遇貴人, 老板娘好好人, 叫打緊機既男孩子開電單車車我去, !! 真係巧遠的 van , 電單車都要成 5分鐘車程.


welcome 我回來 Amphawa


咁抵 d 口乾

又甜又多汁
又返到雙橋, 返 hostel 抖陣先找食.

沒有留言:

張貼留言