2012年10月20日 星期六

慢活@ Amphawa [三]

1020日晨曦 Amphawa 的早晨
  
昨晚問了 hostel 職員通常幾點有和尚來 hostel 化緣
她說大約 6.00am, 6.00am 爬起床己有當地小反賣賣野.

這便是 hostel 的私家小碼頭, 夜晚會被水淹沒的.



化緣包裡有即食麵, 清水, 快子, 牛奶及果汁, 牛奶??


未幾, 有和尚來到.


即場潔淨食物




6.30am Amphawa 好寧靜


未幾又有另一和尚去對岸的 hostel 化緣




係時侯返房再 Zzzzzzzzz



9.30am 起來食早餐


尋晚食海鮮人又多, 心想老板唔會得閒招呼我 e個唔識泰文既麻煩友, 又唔夠光猛 還是早餐食好, 無咩客, 自然可以比時間我慢慢同佢講, d ?? ~~ 佢地所有海鮮都大大碟, 叫我點食得咁多? 所以呢……我同佢地指手畫腳……話要一隻蟹, 3隻扇背同一隻虎蝦, 好不容易才傾掂, 成交 baht130/3, 佢地做生意好老實同均真, 唔會因為我係遊客就割我.


完全睇唔明


蟹新鮮多肉, 有少許糕.


燒蝦我不嬲都麻麻, 嫌蝦肉燒過無晒汁,扇背還可以.


食完野嘆番杯艇家 coffee (baht20)


e……超甜 >!<


baht200 =hk$50 六隻大大隻虎蝦, 其實好抵食.


呵呵餐後甜品 (baht10)
路線, 旅費, 交通及住宿資料: 慢活@ Amphawa []

沒有留言:

張貼留言