2012年10月22日 星期一

慢活@曼谷 [一]

1022 Amphawa >> Bangkok >> 水門街

 
Week date 星期一的Amphawa 真係靜到無朋友



仲諗住食早餐,  9.00am 仲係鬼影都無隻,
同尋日人山人海情景比較....
對比就如我同李嘉欣......無得比囉



見到伯伯好開心,
最敬業樂業原來只有你, 唔該一杯奶茶.


香濃茶味 + 少許唔知咩香精花味 + 少甜 = 好飲


行左好耐先搵到檔河粉食 (baht30)


泰版龜零糕?





準備返曼谷



Victory Monument VAN
最早班次 5.20, 最後班次 18.20,
間間 VAN公司時間有所不同 (BAHT80).


返到Victory Monument 再轉 BTS 去旅店


旅店在BTS-PHLOEN CHIT 站出口


直行3-4分鐘轉入 E 條街行 3-4分鐘便到



BED BANGKOK HOSTEL (baht800/雙人房 or baht400/床位)
Tel : 081-6842284
地址: 343 ริมคลองอัมพวา ต.อัมพวา อ.อัมพวา จ. สมุทรสงคราม (ใกล้โรงเจเง็กเซ็งซำเป้า อัมพวา)dew นฤนาฏ สว่างวงศ์
住後感 : 木屋, 好叉應聲, 好少外籍人仕咁無公德心, 住左3, 第一晚隔離房一對男女, 3.00am 吹水吹到鬼殺咁, 帶左耳塞都聽到, 之後2 晚既住客都係好Q, 三更半夜仲大聲講大聲笑, 可惡,  NO NEXT TIME.


又係木建


上網 BOOK 2 晚單人房,
初時未決定今晚留多晚 Amphawa 定住曼谷,
不過Amphawa 靜成咁返曼谷吧,
得番 8人大房, 住啦, 費事聽日搬旅館,
大房有 locker, 廁所公用. 

放好行李去水門街 SHOPING




泰版女人街


未食 lunch, 頂住先, 爽口芒果, 還是淋甜的芒果好食D.


E 個時間仲有榴槤? 買黎睇吓好唔好食先,
勁難食, 淋而無榴槤味, 浪費左 BAHT70


目標買返工皮鞋, 可惜有頭皮鞋全部都係男裝,
無女裝, e d 全部係男裝


行呀行……買左某D朋友指定手信皮帶,
其他同女人街貨式無分別, 唔洗係度買.


行到咁上吓諗住今晚食水門街海南雞飯,
行得太累, 截左部的士,
比個泰文地址及地圖問司機識唔識去,
佢話識, 上車前我己先小人後君子
明車唔到我去食店, 我唔會比錢,
OK 我先上車, 點知兜黎兜去
兜左15分鐘竟然兜番出去 CENTRAL WORLD,
吹賬, 我笑笑口話相信你不識路吧,
我想在此下車, 出返黎CENTRAL WORLD附近,
唔知食咩好, 見到鼎豐泰廣告牌

泰版鼎豐泰……試吓無妨


只係食左蟹粉小籠飽, 汁多鮮甜 (baht265).


~~~ +, 無聊!
闊別 3, 幸好你和我都別來無恙.

番到 hostel, 服務員話有雙人房客人無來,
我可以加 入$ 轉雙人房, 我問大房今晚有幾多人住,
佢話暫時一個男子, oh no…男女一窒
某人實有損失, 多幾個反而無所謂, 轉啦.
雙人房有獨立浴室

沒有留言:

張貼留言