2011年10月6日 星期四

單車遊@台東都蘭 [二]


106下午 - 台東都蘭


視察完新架步, 攞部免費單車出外…..我問老闆

有無單車鎖? 佢話 E D 人唔會攞, 你周圍拍都無問題,

我話…really? 你部車有咩事….你話o.




咁晏, 第一站….梗係醫肚啦, 醫肚前入糖廠舊址睇睇.


前面個台逢星期六有音樂會, 陳昇都係度唱過,
好熱鬧, 可惜…..我星期六早上要返高雄.




GIFE SHOP








希巨蘇飛工作室
都蘭9成以上木制藝術擺設都係出自佢對手.


折異的士乒











大咀魚?


係度食LUNCH



ORDER ….上吊床搖住等食, E 2位唔知乜水……
男的印度人, 話題由佢問我從那裡來開始, 佢話去過咁多地方….
HONG KONGER 最無禮貌喎, 一個小小都蘭可以讓他待了 24,
我問….你唔悶咩?....佢話 E D 人同事物都讓他好舒服, 節奏慢
可以讓他感受何為生活, 感受何為人情….今次我選這裡休息亦然也.






豚肉串燒 + 牛肉串 + 燒菇 + 啤酒 




飯後甜品……手制朱古力



唔覺唔覺…. LUNCH係度食左 2 個幾鍾, 天還末黑,
食飽有氣有力踩單車, 先踩去都蘭國中睇睇.



比我發現原來 E 度有條旅遊路線圖 for 單車,
THEN 跟住它踩吧….


都蘭國中


係度返學…..校園被霧籠罩, 都蘭校園好有靈氣,
上堂時…..夢都發多幾個 :P

















NTD8M 小木屋, 唔平噃.











官石


睇完中學…..梗係去埋都蘭國小.








同學仔剛剛放學


個書包好型仔….試一試唔多襯老人家





好英既……猫猫








路上都有阿美族言語簡介, 讓人明白多點他們的生活.




鮮艷奪目的阿美族的聚腳地

快入夜….要返去….食晚飯


見到 POST OFFICE,
寄背包狗張 POST CARD 番香港先, 郵費 NTD6.







午餐未落格, 今晚清心寡肉, 清菜一碟.







2 樓樓梯


沖完涼上 2/F 客廳灘係梳化度睇書聽歌睇書



沒有留言:

張貼留言