2011年10月6日 星期四

單車遊@台東都蘭 [一]

106上午

高雄>>台東都蘭 ( : 背包狗)

第朝早, 我地乒分 3 , 我去台東都蘭,

2 位去清境, 另一位返 HK 上班.









買左火車票仲有時間食個早餐

M , 人家 M 記都有藝術氣息.





指示好清晰, 唔怕上錯車, 不過我習慣左搵到座位後,

順便問問隔離個位乘客班次係唔係去XX, 咁就萬無一失啦.








2.5小時便到達台東







去都蘭公車站就在火車行上少少 


10.30AM 到台東, 竟然要 12.10PM 先有公車接去都蘭,

班次之梳離晒大普, 拖住個急, 又得個零鐘

去唔到咩地方, 唯有入番車站買杯"給補賤佬"嘆吓
.





!! 好多大大個香味出晒黎既蕃鬼荔枝, NTD20 or 30 大大個,

等我買個黎試吓先, 用湯匙""黎食,

好香甜……假如無左個 D 煩人既核…… PERFECT .





搭海線 (NTD53)


25分鐘車程到達都蘭


OH…MY HOSTEL IS VERY COLORFUL


背包狗

地址 : 係糖廠落車附近

房價 : (NTD600/單人房, 大房 NTD400/床位)

住後感 : 像歐州的 YMCA B&B, 有廚房及廚具供應,

廳廁共用, 全部用完自律清潔.




E 度好 FREE, 廚房, 廁所及2 樓客廳係共用地方,

無限時開放, 每位佳客除左房匙, 仲有大門匙, 咁幾夜返都無有怕.





3/F 天台 ROOMATE 話如果天氣好會睇到好多星星,

可惜我住左 2 唔多夠運, 天氣 MA MA, 天陰陰霧氣很大




D 香蕉好甜, 我點知? 自己諗 LU.


米奇老味仙人掌 ^^


書櫃書可以交換, 好環保.








擦牙洗衫後巷




MY ROOMATES TODAY


一到步, housekeeper show 張地圖話比我聽邊度

有好野食, 有野玩





廚房係大眾吹水之地, 食住吹水係識新朋友最好方法,

今次此行3天目的係讓腦袋完全 RELAX AND REST,

SO 佢地叫我飲湯, 都係 SAY THANK YOU, 無飲, 吹水都要用腦o.








我的小天地


大房





2 樓為公家地方, 有電視, DVD, 音響,

書籍供應, 灘係梳化睇書好舒服.




溫馨提示





沒有留言:

張貼留言