2011年10月4日 星期二

墾丁自駕遊 [七]

104下午

後壁湖>>龍鑾自然中心觀鳥>>四重溪越野車

Lunch 去番後壁湖食魚生.
  
\












後壁湖……陽光普照下好靚


網上有名的輝哥, 係地下, 好細間, 我地去左樓上另一間.



魚生片 (NTD250)





食飽去龍鑾譚自然中心……觀鳥


天氣好藍天白雲下, 隨便舉起相機影己經好靚.


四人幫





九菜……無雀既, 我問 COUNTER 個叔叔,

佢話10月尾先開始有雀 >!<




待左一陣, E 2 疑似水鴨物體


算吧啦, 閃人, 去玩越野車好過 (NTD550/30分鐘)


我地事前無打來 book, 來到先知教練帶左其他人去騎馬,

要等半小時, 又周圍逛一陣.











等到教練返黎才告訴我地有部車壞左, 只有 3 部車,

教練自己無車,  so 佢提意帶我地去一次, 話條線比我地知,

之後叫我地自己玩, 咁都得? Touch wood部車有咩事點識攪??

雖然我覺得咁樣唔太好, 情願聽朝早玩,

其他人又覺得問題不大喎,  then play play play.




4個人租左 3 部車, 玩越野車, 騎馬 or 雪車都好,

我一定要自己揸一部 or 騎一隻, 因為我對自己技術有信心,

不能參與, 坐後座又要擔驚受怕, 有咩好玩?

而後面有乘客的話, 心理負擔好重,

一有負擔所有事都變得唔好玩,

自己點玩都好……




條線一 d 都唔激, 最激只係初段落大斜,

同中途有小許過石灘而己.




又玩完, 走人去新酒店.



來到四重溪酒店己經係黃昏


茴香戀戀溫泉會館    
  
ADD : 屏東縣車城鄉大梅路1-16
TEL : TEL : 08-8824900
房價 : NTD3920/ 4人房(包早餐及溫泉)
住後感 : 失望, 仲以為係精緻民宿, 原來係大型溫泉酒店,
 去旅行都係鐘意住精緻民宿多過酒店.







房間有溫泉浸











酒店內小徑




月亮代表我的心



放低行李, 去食友人聽說 OK 大山羊食店食羊肉煲.








羊肉好淋, 只係略帶"SO" , 很好吃,

湯底既藥材味清淡, 連湯都殺埋, VERY GOOD, 推介,

來四重溪必試, 又平又好食.


炒筍

唔多受歡迎……邊個叫既呢??

牛肉麵


皮蛋臭豆腐

2 樣唔多"啦更"既野煮埋一齊味道如何?

皮蛋炸過, 同平時煲湯差唔多, 豆腐唔夠臭, D 失望.


沒有留言:

張貼留言