2011年10月7日 星期五

單車遊@台東都蘭 [三]

107上午  都蘭單車一天遊

早上 8.30AM 出發單車一日遊








邊個話一定向下流, 親眼目睹原來係可以向上流o,
所以話凡事都有例外我都想知咩理由,  
上網 CHECK CHECK 吓咩原理, 原來係因為路旁的景物傾斜度大於路面,
而造成彷彿流水由低處往高處流的視覺上錯覺.





踩踩吓沿途都有 COFFEE SHOP 同民宿,

諗住食個靚早餐先至有氣有力踩單車去富崗,

可能太早, 好多都未開.










E 度咁靚既?



拍好我部私家車先, 仲有 30 分鐘先開,

D 肚餓, 係度對住個無敵大海景等食等都抵等既.









開餐店主自家制藍梅醬厚多 +  "給補煎佬",  VERY GOOD.


我今日踩單車路線即係巴士"海線"路線,

路痴如我……都無有怕, 見海即無迷路,

不過車路上落大, 踩落"金金".


單車遊係辛苦, 但就好彈性, 見到靚既地方就落車.



霧層環山仙景般美





美麗的海岸線





下一站……小野柳



又幾好喎, 沿途完全唔洗比入場費,

估唔到連小野柳都唔洗咁正.



第一眼有點像東坪州, 小野柳範圍就大好多.







行去另一邊


作屎又落毛毛雨 ing ~~~~~




超靚化石





真係好似野柳既女皇頭





D 你咁寫……咁入唔入好呢?




不同的石紋








行左咁耐, 原來有左.右停車場我部車拍左去邊呢??

無留意呀大佬, 行左好耐終於搵到你, 繼續前進.


沒有留言:

張貼留言