2011年10月7日 星期五

單車遊@台東都蘭 [四]

107下午  都蘭單車一天遊

遠望富崗海港











率之 1.00PM 先踩到黎,

踩入堤壩 8 …..咁多人係度做乜.









去綠島就係度坐船


原來係釣緊魚





….越落越大, 飯店好似以招待團體為主, 一隊隊的旅遊車來了…..
無晒胃口, 大雨唔踩番都蘭 LU, 截部的士問問價,
佢開價 NTD300, 我嫌貴, 我問以咪錶計大概幾銀, 佢話約 NTD3XX,
司機自助減至NTD250, 我還價 NTD200, 成交,
原來司機係都蘭人, 佢沿途講左好多都蘭既野比我聽,
都蘭原來 9 成人以上都係阿美族人, 佢地生活好和諧,
家庭觀念重, 亦十分注重社區和睦及交往,
2 日踩單車沿途都見到佢地唔少室外聚腳地, 原因係咁既.


坐的都要半個鐘以上先返到都蘭, 睇咪錶要 NTD390,
司機幫我落左部單車後, 自動波比多左 NTD50 單車搬運費,
都蘭人真好, 話收 NTD200 NTD200, 司機完全無提
咪錶己跳到 NTD390…….諗住返糖廠 coffee 試食,
可惜有班 band 友係度夾 band 兼煲煙.









找另一間食啦, …calling me ing…..

E 間街坊牛肉麵看似不錯呢


牛肉有坑腩o, 好淋香, 沙土都有松露?? 梗係無松露啦,

己經3.00pm, 無咩食客, 老板娘過黎同我傾計……..


仲咁早, 踩單車去個間出名無添加鬼佬麵包店昅昅.




老遠…..己經聞到麵包香, 仲食得落? Of course :p


全部都咁大個既, 我問店員有無細個?? 佢話無, 慳番.























諗住去另一邊海….跟對面正在綠島浮潛緊既朋友揮揮手, 打個招乎.


ON THE WAY…..話口未完, 又見到阿美族的聚腳地.



好優美











青蔥稻田



逛得咁上下, HOSTEL 沖個靚涼先食 DINNER,
DINNER 前睇埋佢先



















是日晚餐 : 花枝大板燒


實在太好味喇, 好多花枝, 又彈牙又香, 我問老板娘有咩材料,
佢話除左花枝, 仲有高麗菜, , 唔知咩日本粉…..






沒有留言:

張貼留言