2009年12月24日 星期四

嘻嘻哈哈平安夜

地址 :         彌敦道 566 -568A號僑建大廈2字樓1

訂座電話 : 31884122

消費 :         $88/

 

25/12 朝要5.30am 起身搭長途車, 本想今晚唔出街在家早抖, 結果……..都係不甘寂寞囉, 諗住玩到 9.30pm 就閃, 結果………又唔係玩到 11 點幾散 band 先走

 

依間 café 第一次去食, 零裝修, 不過 sofa 讓人坐得好舒服, 適合吹水飲野同玩, café 只有幾張檯, 且免費供應大量玩物, eg 大富翁, 積木, pictionary ……

友人帶了很多小食來, yummy!

好彩 café 唔介意我地係度食小食到到好似開餐咁.

食完小食, 先來個小玩意.

又有某友人焗了薑餅人, 準備了糖漿水彩給我們玩創作……(thank you Jan)

依個係我畫的, 白底底有d 激突吧, 哈哈! 下次畫綠底會好 d.

友人畫的底底更立體, 有天份.

 這是我們的大作.

玩完一輪, 係時候開餐.

E café pizza 很不錯.

長通 - 煙韌香草味道我都好鐘意.

小食拼盤 (king size) – 大部份都係油膩小食, 亦可能開餐之前吃得太多小食, 所以這盤小食有啲滯消, 食剩好多.

食完又係玩野時間

呢個?? 點睇都係尿壺啦, 真係笑爆咀.

大家估吓我 partner畫乜? 真係好難估 ar 

photo fm jan 

Batman 於某 d 人既 presentation 原來係咁, 友人們既畫功好了得, 今晚之後, 才發現………原來我既晝功都唔係咁差姐, 成晚笑到肚痛, 又要忙於擾亂對手, funny.

Cheers and I always feel pleased with all guys here.

 

餐單 :

2 人套餐 X 2

PIZZA X 2

小食拼盤 (king size)

飲品 X 17

-------------

HK$ / 88

=============

食後感 :  

10 CAFÉ 8 間食物都唔係好得, 有些甚至可以用難食o黎形容, 依間算係好唔錯, 又有大量玩具供應, 價錢又唔貴, 會再約朋友上去玩.

沒有留言:

張貼留言