2009年11月26日 星期四

泰曼遊 [二]

11月26日上午

早上行出酒店門口, 有很多食檔在賣早餐, 
睇吓有無野啱食先.

格仔餅同香港的差不多

燒魚都有? 無食呀, 1早起身唔想食 d 咁油膩嘅野.

E 個賣相幾得意

原來係甜的糯米飯 (HK$2.5)

雞旦仔??

味道似西米糕

炸魚條及魚旦

爽口彈牙的魚條, 魚味好重, 正 

終於係街邊檔, 飲品,凍食都會盡量避免,費事肚瀉.

坐 BTS 去 WONGWIAN YAI 轉的士去大皇宮前, 入左一間 COFFEE SHOP 食早餐.

2 杯泡沫咖啡 + 2 PACKS 香草雜菜卷 (HK$30)
又係香濃的即制泡沫咖啡, 咖啡味濃又香滑, 超抵.


我個 FRIEND 好鬼鐘意食 E 個香草雜菜卷, 臨上機都買番 PACK, 我唔鐘意生香草的味道, SO……唔係咁鐘意.

BTS : WONGWIAN YAI 站轉的士去大皇宮 (HK$44), 去到大皇宮才知道有祭神儀式, 要 1.00PM 才重開, 當時有位熱心的工作人員教我地行附近的 3 大寺院, 全部免費入場, 并推介一部篤篤 (TUK TUK) 給我們, 3 個景點每人 HK$2.3, 即上車, 初時不以為意, 諗住工作人員介紹應該無事啩, 上車後, 咁平?? 梗係有 D 野?? 同 FRIEND 諗起討論區網友話大皇宮附近的 TUK TUK 尊車遊客去買假珠寶, 車都上左, 咁點算呢??? 一於將計就計, 打算去到第二個景點便付錢, 自行再坐的士去第三個景點,
結果.........
TUK TUK

E 間唔記得咩名 LU








拜神用的鮮花環

TUK TUK 司機去完第一站己露出狐狸尾巴, 說先去睇珠寶, 唔買都無問題…… 我們推說沒時間, 要去下一站, 他開始有點發難渣, 話上車前我地應承大皇宮工作人員會去, 都費事理佢, 我話工作人員無話過要去睇珠寶, 所以才上車, 拋下 HK$5 即閃, 佢都奈我地唔何. 
跟住轉的士 (HK$11) 去 MARBLE TEMPLE

真係好鐘意泰國的寺院, 好宏偉.

金碧輝煌


閃閃發亮

如果唔想花 HK$83 入場費入大皇宮, 我會推薦你
O黎 E 度, 免費得O黎規模都幾大.

買個青芒果試試好唔好食

硬身, 唔爽又唔甜.

之後再坐的士 (HK$11) 去 GOLDEN MOUNT



GOLDEN MOUNT 位於半山


向山下望全景

山頂還有坐金塔給善信拜神許願




許願鐘, 祝願大家都身體健康.

借個廁所嚟用



間餐廳又幾舒服喎, 可惜無時間.

沒有留言:

張貼留言