2009年11月13日 星期五

期望過高@川味港

地址 :  大角咀鐵樹街46 (近富多來商場)

訂坐電話 : 9813 5761

交通 : 澳運站行約 15 分鐘

消費 :  $81 /

係香港食川菜, 通常叫六樣餸得一.二樣好食, 山長水遠去依度, 係因為其中一位朋友食過幾次, 佢話超班兼正宗, 既然佢係咁, go go go .

今次真係大解放, 平時同呢班朋友食飯, 因有 1/3 人不吃得辣, 所以好少叫辣, 今4個都好辣, 決定味味皆辣

夫妻肺片 即牛的雜內臟混合大量蒜泥及麻辣醬, ! 好過癮

麻辣海蜇 有一個朋友仔好欣賞, 覺得好好食.

我就覺得略嫌太寡, 海蜇本身無味, 如果個汁唔夠味變得好寡, 海蜇咬落口"嗦嗦"聲, 超爽口.

! 紅噹噹, 齋睇都噴火 

水煮牛肉 - 牛肉唔算滑, 煮得"超"入味, 係好鹹呀>>>>>>> 牛肉還可以, 食到配菜同粉條………! 食完個口無晒味覺, 得個鹹字, 麻辣味都被淹沒了, 不得不每人灌枝可樂平衝番味蕾

黑椒魚鮫 用大量黑椒及紅椒炒, 香辣惹味.

第一次食魚鮫, 魚鮫裡的魚肉好嫩, 同魚的"面珠 done"有得揮, 雖然都係有點鹹, 都值得一試.

口水雞拚粉皮

雞肉"楣楣地"既無雞味, 又"o鞋"口, 唔係好得.

麻辣粉皮 好彩粉皮唔鹹, 粉皮煙韌兼滑口.

 

餐單 :

夫妻肺片

麻辣海蜇

水煮牛肉

黑椒魚鮫

口水雞拚粉皮

可樂 x 4

------------------

HK$324

==========

 

食後感 :

川菜其實係味濃得o黎唔會一味死鹹, 麻辣得o黎唔會搶喉, 唔知點解係香港食川菜, 10間有 9 間都好鬼死鹹, 鹹到苦個隻, 可能期望過高, 失望更大, 唔知各位 blog 友有無好介紹呢?  E 間朋友話今次真係好鹹, 之前食的幾次唔係咁 >!<

沒有留言:

張貼留言