2009年11月21日 星期六

醉人日落@青馬

路程 : 高處眺望昂船洲大橋和貨櫃碼頭 à青衣水

       庫觀景台à長亨村 tea à寮肚路青衣徑看

       青馬日落和夜景

難度 : ** (最難行五粒星)

需時 : 連影相 hea hea hea合共約 3 小時

起點 : 青衣美景花園則的巴士站出發

 

要知多啲青馬, click :

http://www.sightinhk.com/tc/index.php/8/

 

要清清楚楚帶你行, 由小 mark 哥為你引路, click :

http://www.hktraveler.com/route/route_34_a.asp?userid=route34&page=4

 

 

青衣美景花園巴士站行上少少, 便是出發點.

一開波, 先來個攞命斜, 為時 20 分鐘.

行吓.停吓.睇吓, 唔係好覺o.

Zoom 過去貨櫃碼頭

o黎..........長命斜, 慢慢行, 唔洗急.

遠望青衣油庫

見唔見山路好多白色一粒粒的物體?? 其實全部都係山墓嚟o, 驚的話唔好行 e 邊喇, 因為途中都經過唔少, 我平時少做窺心事, 所以唔太驚, 你呢?

途中有好多火辣辣鮮紅色的洛神花, 據說洛神花 + 薑茶有補血兼美顏作用.

落山食 tea lu, 坐巴士 42A 落長亨村.

又係 hea 過籠, 坐底慢慢嘆 tea 就趕唔切睇日落, 所以都係快快脆飲罐野食件蛋糕, 便出發.

 

好, 向寮肚路出發.

不用 1 小時, 便行到上觀景台.

今日 d 雲. 層次感好正, 千變萬化.

變幻莫測, 同一天空下, 有齊紅..藍三色, 同人生一樣, 同樣迷人.

間中仲時不時有飛機經過點綴一吓

鱗光閃閃

青馬的黃昏很美, 看著日落西斜, 浪漫.

迷一般的日落, 夾雜著黑雲, 有點鬼異.

青馬大橋

落到山已 7.30pm, 又到食晚飯時間, 雖然天已黑齊, 山路異常光, 不用電筒也能走, 不過強烈建議帶電筒以防萬一.

 

 

行後感 :

適合初學者行, 如果天朗氣清的話, 可以清楚看到青衣油庫, 貨櫃馬頭及青馬大橋, 係一個人約黃昏後的好選擇.

 

備註 :

相片全部由相機直出, 未經軟件編輯, 個人是現實主意者, 比較喜歡原汁原味, 基本上我個 blog 99.99% 的相片都係 resize 後直接放上嚟, 所以可觀性會低 d .

沒有留言:

張貼留言