2009年11月8日 星期日

港島徑7-8 段

路線 : 西灣河地鐵站à 大潭峽à龍脊à 石澳道à土地灣村à大潭路à大潭水塘

難度 : **** (最難行五粒星)

需時 : 5 小時

交通 :

1. 西灣河地鐵坐 14 號巴士, 於石澳瀘水廠落車

2. 亦可從於大潭道出發可乘搭:

新巴14 號來往西灣河(太安街)及赤柱炮台(閘口)

城巴 314 號來往小西灣(藍灣半島)及赤柱(只在星期日及公眾假期行走)     

專線小巴 16M 號 來往柴灣地鐵站及赤柱/舂坎角(馬坑) 

簡介 :

打爛埕頂山與雲枕山之間的龍脊曾被國際雜誌譽為亞洲最佳登山路線, 身為香港人, 怎能不到此一行, 這段路我行了兩次.

要知多啲港島徑 :

http://www.hkwalkers.net/longtrail/chi/hktrail/hktrail_07.htm

 

於石澳瀘水廠落車後, 沿馬路向前行 5-10 分鐘.

到達石澳郊野公園入口, 向樓梯行上去.

到分叉路轉向打爛埕頂山行

見龍脊向上行

樓梯路之後, 會有一段較長時間行泥石路, 行時要小心"拗柴".

龍脊山上有人在玩滑翔傘

好似話依套裝備要 2-3 , 不過想玩都可以租o.

如果天朗氣清的話, 這裡的景觀一流.

下面無記錯應該係石澳高爾夫球會

成個行程, 都有 2 twin 陪伴左右, 一見到佢地, 如螞蟻見蜜糖般, 忙著為他們拍照, 逗他們玩.

小可愛, so cute, I'm loving him.

3 個小"下爬"的小可愛

佢比我地撩到幾 high

睇住佢地係天空自由飛翔, 又刺激, 好好玩, 其實這種玩意都幾危險, 翌日睇新聞話有滑翔傘係石澳沙灘降落時 out of control, 弄傷了 3 位泳客, 睇完有 d 怕怕.

依段路係最易行, 位於高山處, 北風送爽, 很舒服.

唔洗介紹啦? 港島老牌豪宅 紅山半島

落番山, 行過沙灘士多飲杯野, 由於我地 hea 得很, 行得太慢,cut 1/3路程,杯野可以慢慢嘆 lu.

 

跟住沿引水道落山

由於時間關係, 話咁快落到大潭水塘.

依度頗靚, 又舒服, 唔捨得走,hea 左一粒鐘.

香港其實有好多地方都好靚, 睇吓我地願唔願意付出腳骨力.

水清石透, 還有一群群的小魚游來游去.

行出巴士站途中都靚o.

坐回 14 號巴士出西灣河地鐵 lu

 

行後感 :

港島徑有很多出發點, 記得第一次行上龍脊係勁, 行到死死吓, 不過今次出發點唔同左, 覺得易行好多, 易行既意思係無咁”, 不是平路易行那種, 雖則易行了, 我隻腳都痛左 5 , 哈哈 嚇死你味? 其實係我少行山啫, 行開的, easy 執啦.

沒有留言:

張貼留言