2009年10月11日 星期日

順德美食終極回

順德美食終極回
食完午餐又係散步時間

清暉園
清暉園在順德市大良鎮, 建於清代嘉慶年間, 往日是大官宅院建築, 參照蘇州園林的小橋流水, 假山竹林, 亭台樓閣, 園中裝飾的圖案大多是嶺南的佳果, 甚具嶺南的特色, 清暉園是廣東四大名園之一.




去時啱啱蓮花盛放過後, 看到的都是己枯的苛塘春色


大宅門?


6 格菲林, 看出 6 個不同景像.

李禧記 – 像香港的 7 仔, 總有一間係左近, 買左半磅牛耳及雞仔餅, 牛耳甘香鬆脆, 間間都話自已係正宗李禧記, 我是但入一間買.

買完手信, TEA BREAK 再來一碗雙皮奶 (RMB4.5), 今次去順德名店.
民信雙皮奶 (華蓋路119 號)




我叫了薑汁雙皮奶, 鮮揸薑汁倒在雙皮奶上面, 好奇怪囉, 生薑汁有草腥味, 凍薑汁跟熱雙皮奶溝唔埋, 味道一樣溝唔埋.

反而食伴的芝麻雙皮奶仲好味, 食一口, 芝麻濃香滑口.

食完雙皮奶未夠喉, 途經一間燒餅店, 好香呀, 唔該牛肉餅吖,  o車! 賣晒, 買左一個肉鬆餅試 (RMB2.5)

皮略為厚左 d, 唔係咁脆, 肉鬆好多, 好香, 餅完全唔油, 抵讚.
順峰山
在順德市北大良至容奇公路的左側, 是順德市境內的第一高峰. 旅游中心內有150畝的湖面, 並遍植蒼松翠竹, 又有荔技, 龍眼等嶺南佳果, 春, 秋盛開的白蘭花更是清香四溢.


公園廣場剛好有一個頗大型的畫展, 展出數十幅不同種類的畫.

最近學緊水彩畫, 梗係要偷吓師啦.

唔知幾時可以畫到咁靚呢?我想可能性底於0.01%

順德最後晚餐
美食廣場 -香港齒留香 (RMB355/11人), 依間無時間唔洗去 LU.
港式燒鵝 – 味道同香港酒樓差唔多


蒸多寶魚魚肉雖少, 但好滑.



好厚的生粉包住蕃茄炸, 唔好食囉, 覺得有 d 難食tim 

呢 2 個菜煲簡單得o黎, 又幾好食 wor, 芥菜淋甜, 唔知點可以煲到 d 菜淋甜又咁青綠呢?? 有無人知? 指教吓.


遊後感 :
順德美食...我好掛住你呀>>>> 脆皮牛腩, 柚皮, 雙皮奶, 鮮味粥水, 白糖糕.......

旅程完畢
行程及住宿資料請看- 順德美食第一回




沒有留言:

張貼留言