2009年10月1日 星期四

宿霧.保和島 [二]

宿霧.保和島5天遊 [二]

保和島
菲律賓國內7,100多個島嶼中, Bohol排行第十大島, 面積有1,492平方哩. 離馬尼拉約700公里, 宿霧的Mactan Island只有70公里, 位於Visayas的中央, 南面是Mindanao.


10月1日黃昏到達 BOHOL 島


E棟村屋便是我們的酒店 hayahay



無敵海景吹水區


洗完衫放係度, 一晚就乾, 好有家的感覺.


我間房打開窗簾便看到無敵大海景, YEAH


廁所乾淨企理



夜晚成個海灘開晒5顏6色的燈, 好靚, 海灘亦由游水晒太陽既地方變為開餐地方.


是日晚餐, 食我地住所餐廳鼎鼎大名的… PIZZA


我地食左乜鬼呀 埋單成皮野 (PESO 9115 = HK$1519/15=HK$101/人)


食左 8 個 PIZZA, 3 隻燒魷魚, 串燒, 
 燒大斑, 燒大蝦及無數杯飲品.


順帶一提, 如果條魚係靚魚, 千祁唔好用o黎燒呀, 口感好似食緊擦子膠咁,  糟蹋左條魚.


D PIZZA 真係好正, 款式又多, 之後的 LUNCH 我地去左另一間食, 都要返O黎呢度外賣PIZZA


E D 我地無食,這裡的海鮮很多選擇,只是唔算便宜.


10月2日 6.00上船去Balicasag Island and Virgin Island 玩浮潛


所為的船就係呢隻外形似隻蟹的小電動船.


可能打風關係, 浪好大, 船細都有關係, 又晨咁早起身, 從來無暈船浪記錄的我, 今次真失禮, 嘔左一鑊.


係大海飄浮的感覺好可怕, 好似同死神作戰緊咁.



打完風, 海水好混濁,  
玉眼還可見到珊瑚及小魚群, 相就好朦了.


好鐘意呢張相, 友人影到我好 PROFESSIONAL 咁.


投奔大海, 天空海闊.


唔知有幾多隻海星就係咁俾我地玩死左? 我地己經盡量保護它, 不斷向它撥水, 大家咪學我地啲衰野, 咁係唔啱O架.


同大海博鬥完, 返海灘做番個 BODY MESSAGE RELAX 吓 (HK$42/1小時), 係海灘聽住海浪聲做 MESSAGE都係第一次, 第一日入O黎已經嘆左一次, 我個按摩師手勢真係好正, 超舒服, 再來一次, HK$42 豪得起.


HEA 時行左入另一間酒店, 依間大好多, 有泳池及潛水 TOUR. 攞左啲資料俾大家參考.
ALONA VIDA BEACH RESORT
AlLONA BEACH , TAWALA, PANGLAO ISLAND , BOHOL
TEL : 063-385029180
PESO3,200/DR =HK$533





是日晚餐特登包車出市區香滿樓食 (包車HK$83/約半小時)



價錢係菲律賓O黎講算貴


蟹 MA MA DE, 無咩肉食.


條班蒸得唔錯


其他小菜不算特別出色, O黎開記緊食鱔, 好甘香肥美, 魚的皮下脂肪最少半寸厚(晚餐 HK$859/15人).


香滿樓對面有間 CHURCH, 剛有人做緊禮拜, 不能入內參觀, 只在外邊拍照便走了.



西瓜.菠蘿追月 – 燒原個鮮菠蘿原來幾好味, 
 下次燒野食可以試試, 唔知燒西瓜又得唔得呢?

沒有留言:

張貼留言