2016年5月18日 星期三

Segovia ~ 烤乳豬百年老店 ~ Flamenco Show

2016518日 馬德里 ~ Segovia ~ Acueducto de Segovia ~ Segovia Alcazar ~ Mesón de Cándido(烤乳豬百年老店) ~ Flamenco Show (: The Hat Madrid)

 坐夜車早上買到馬德里, 喺車站附近食個早餐後即到Hostel check in.

       

今晚住呢間the Hat Madrid, 感覺較年青化, 房間清潔企理.



有早餐券在地窖吃早餐, 食物都係簡單嘅西式食品, 晚上地窖幾好feel, 得閒可以喺度坐低飲下酒傾下偈, 又可以用下佢嘅免費wi-fi.

塞哥維亞必看景點之一

 塞哥維亞輸水道 (Acueducto de Segovia)

塞哥維亞輸水道是一座位於西班牙古城塞哥維亞的水道橋遺跡。這座水道橋除了是伊比利亞半島上最雄偉、保存最好的古羅馬遺蹟之外,也是所在地塞哥維亞的象徵,並被使用在其城徽上。 該建築修建於公元1世紀,最高達28.5米,用167個拱門支撐。


從高處望下非常宏偉的建築


塞哥維亞城堡

塞哥維亞城堡是一座造型獨特的石砌城堡,位於西班牙塞哥維亞舊城西北角,埃雷斯馬河 和克拉莫雷斯河匯流處的岩石峭壁之上,接近瓜達拉馬山。這座城堡最初只是一個堡壘,後來用作王宮、監獄、皇家炮兵學院和軍事學院。 塞哥維亞城堡與西班牙許多城堡一樣,最初是一個阿拉伯堡壘。

Meson Don Jimeno烤乳豬百年老店

塞哥維亞的烤乳豬非常出名, 機乎每家餐廳都有乳豬賣, 我地今次來塞哥維亞選了Meson Don Jimeno, 一來某大旅遊網站很多人推介, 二來我地入餐廳視察后覺得環境很古老西班牙的感覺, Meson Don Jimeno的烤乳豬上臺時微暖, 有點失望是那個乳豬皮不像我地廣東燒的脆口, 試過就好了.

食完咁豐富嘅乳豬又周圍去搵地方行

我人生第一場Flamenco Show就在塞哥維亞, 價錢唔算好貴, 難得到西班牙冇奶唔睇一次正統的西班牙舞呢

邊食邊看當然是一種享受, 台上舞者的舞姿隨著台上強勁澎湃的音樂節奏起舞, good show, 值回票價!


入夜嘅塞哥維亞很美, 遊走大街小巷欣賞建築配合燈光的美, 是一種超級
享受.



沒有留言:

張貼留言