2016年5月22日 星期日

Ronda ~ Seville ~ Plaza de Espana + Segway tour

2016522 Ronda ~ Seville ~ Plaza de Espana + Segway tour (: Pensión La Montoreña)

 Hostel 包簡單早餐, 早餐過後出車去Seville

Seville

塞維亞是西班牙第四大城市,也是西班牙安達魯西亞自治區和塞維亞省的首府,是西班牙南部的藝術、文化與金融中心。瓜達幾維河從市中穿流而過。 古市區仍保留著幾個世紀前摩爾人式建築。

呢間HOSTEL 好有西班牙傳統特色, 不過房間就好麻麻, 唔推介。

Check in , 安頓好行李, 又係食午餐時間。

食飽飯周圍逛逛

今日主力睇Plaza de Espana

Plaza de Espana

西班牙廣場(Plaza de España)是西班牙塞維亞最容易確認的建築物,西班牙摩爾復興建築的縮影。塞維亞在1929年主辦了西美展覽,為此在瑪利亞路易莎公園的邊緣興建目前的西班牙廣場,舉行西班牙的工業和技術展覽。該廣場是一個巨大的半圓形,連續不斷的建築環繞著廣場邊緣,可通過有許多美麗橋樑的護城河到達。廣場中心是一個大噴泉。今天,廣場上主要是政府建築物,如El Ayuntamiento,但依然美麗。看展覽一個流行的方式是租划艇沿護城河漂流。廣場的牆壁上有許多壁龕,每個代表了西班牙的不同省份。遊客可以取走自己所在省份的照片。

Tea time, 其實我哋喺西埔呢個trip係日日食足5at least, 見到想食就入去坐低食, 所以返到香港最肥咗八磅.

下午特別節目Segway tour 遊古城 , 每人大概七百蚊港紙連training約兩小時。

聽教練講解完Segway tour運作便可出發

穿梭橫街窄巷, 會去埋早上遊覽過的Plaza de Espanax, Segway tour原理簡單, 好易控制, 新手都冇乜難度, 很好玩。

又係週街逛嘅時間

今晚喺呢一間充滿藝術氣息嘅餐廳晚膳

 

沒有留言:

張貼留言