2014年5月9日 星期五

拉花….巧難喔

跟同事齊齊學拉花,  10人以上 $198/, 100g 咖啡豆.


呢部賣 4皮幾 , 唔怪之得沖 expresso 咁好飲.







先學沖啡後學打奶再學拉花




睇師父拉好易到自己拉……巧難, 第一次似乜? 食人花 :D


第二次似樹


第三次要洗橫手


睇黎同事們比我有潛質呢, 拉花好好玩, 可以好 creative, 要掌握得好, 定必要多加練習.

6 則留言:

  1. 沖 expresso 好唔好飲,唔係原全關部機事,最主要係主角~~咖啡、同沖調師嘅手勢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同一個人同一咖啡粉, 用$350 的機沖同 $50,000 機沖...點會一樣?

      刪除
    2. 而家我唔知有咩分別,你請我去試試後可能話到俾你知!:-)

      刪除
  2. 拉一杯飲一杯都幾陰功……但倒左佢又好似浪費,飲得幾杯就眼光光到天光!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當晚...飲左一杯齋 expresso + 1.5杯拉完花的....出奇地.....好訓 :p

      刪除
    2. 基本上晚黑飲完咖啡我都可以大覺瞓……除非我有重大事情發生,否則好少失眠!

      刪除