2014年5月26日 星期一

甩膏之路 [一]


2014年新年願望係減20一直無認真對待, 只係平時唔出街食飯時, 係屋企盡量食清淡些, 早餐食 d 飽肚又唔 heavy 既野 eg 自家饅頭 + 蔬果汁, 除左假日活動, 平時亦少做運動頂多一星期跟鄭多燕跳一至二次45分鐘健康舞, 年紀大新陳代謝慢… 5個月只係甩左4, 幾時先甩多16 >!< 唔得! 要使橫手先得, 某次係電台聽 Sammie 訪問佢以前既減肥血淚史佢話跟足她下面3日餐單 work , !!! 就等我做白老鼠試下先.

鄭秀文 3 日減肥餐單

第一日

早餐:西柚半個、多士一片加兩茶匙花生醬、茶一杯(不可加糖及奶)

午餐:水浸罐頭吞拿魚半罐、多士一塊、茶一杯(不加糖或奶)

晚餐:任何肉類兩片(約三安士)、豆角10 條或四季豆8 安士、紅提子10 粒、蘋果1 個、雲呢拿雪糕一杯、茶一杯(不加糖或奶)

第二日

早餐:香蕉半條、烚蛋一隻、多士一塊、茶一杯(不加糖或奶)

午餐:乳酪一杯、鹹梳打餅兩片、茶一杯(不加糖及奶)

晚餐:熱狗腸兩條、西蘭花半個(約8 安士)、紅提子10 粒、香蕉半條、雲呢拿雪糕半杯、茶一杯(不加糖及奶)

第三日

早餐:蘋果一個、脫脂芝士一片、鹹梳打餅一片、茶一杯(不加糖及奶)

午餐:烚蛋一隻、多士一片、茶一杯(不加糖及奶)

晚餐:水浸罐頭吞拿魚一罐、紅提子10 粒、西蘭花大半個、香蕉半條、哈蜜瓜或西瓜四安士、雲呢拿雪糕半杯、茶一杯(不加糖及奶)

注意:

1
。每日飲五杯清水(9安士一杯),在每餐之間及中午及臨睡前飲,除此之外便不能飲用或進食其他東西。

2
。依足次序,不可亂調或用其他替代品。

3
。生之食物只可白烚至熟,除可用食鹽及胡椒粉外,不能加其他調味料。

4
。咖啡/茶均不可加糖及奶。

5
。配方有化學作用,不可任意刪改第一次連續三天節食可以減十磅三天後可照正常飲食,但不可過量,經過四天的一般飲食後,如再想減肥時可以吃三天(減肥餐),但一定要相隔四天之正常飲食才可繼續,如此一個月便可減四十磅



結果係點………下回分解囉.

沒有留言:

張貼留言