2014年2月9日 星期日

九大簋@元朗大榮華

猪油撈飯
燒肉猪油 + 頭抽, 份量自己加, 自己撈 = 平民美食.
 

香茜燒米鴨
同普通燒鴨差唔多
 

陳皮豆豉蝦
 

雜錦炒菜絲


圍頭五味雞
即豉油雞, 雞浸得幾滑.


時菜鯪魚球
鯪魚內的陳皮苦的, 魚肉既不爽又不彈, 魚味欠奉.


白水浸烏頭
I like it, 無泥味, 用香草焗仲正.


盆菜猪肉
肉炆得淋滑, 我食左 1/3, 唔油膩, 可惜食味麻麻.


蠔油炆北菇
 

糖醋酥肉青
即生炒排骨, 鐘意佢加左子薑, 酸酸辣辣, 開胃.


奶王馬拉糕
至愛, ...


另加乳猪拼燒肉
皮脆肉嫩
 

帶子蒸豆腐


老實講, 味道只屬平平, 唔係話好好食, 不過整體都 ok 架喇, 如果你問我會唔會特登入元朗食? 我唔會, 要等一個鐘位先有得食? 我一定唔等, 不過入開元朗又未食過的, 我會推薦你去試吓.

埋單 : $1,125

沒有留言:

張貼留言