2014年2月15日 星期六

流水響郊遊徑

 天氣預報話多雲有雨, 星期四仲落緊雨, 又濕又凍, 所以大會行山活動取消, 點知到左星期五下午望出窗外, 竟然太陽出來鳥, 於是上網搵吓有無 D 近今晚晚飯的大埔, 易行兼唔會迷左我地 2 傻的路線, 我係個路痴, 今次無人帶路, 2 傻靠自己同我地部手機的 GPS.

最後揀左流水響郊遊徑



官方行山網話要行 2 個鐘, 我地預夠 5 個鐘, 順便係流水響水塘 HEA .






2個路口, 行完都係會回歸這兒.


趁天光光地, 直行沿水塘段拍拍照.











官方行山網話這條徑3, 我覺得行畢頂籠1.5, 好易行, 只係有少部份暗斜, 其他路段機乎行平山路.





E經過咋, 唔洗行上去的.


攞住2部手機的 GPS 其實想迷路都幾難話雖如此不過都 MISS E 個入口, 好彩行左無耐一傻又攞部手機出黎昅吓, 要行返轉頭, 以後就醒, 唔好信自己, 一有路口就要出…GPS, 睇清方向行便 OK.






!!! 紅葉樂園呀不過全部都係剛出的葉牙, 大地又回春了.




葉牙帶粉紅又紫紫地好靚



E 棵更鮮嫩, 仲未見紅.






不要玩弄好毒的





出口


行完今次有信心GPS帶路試行其他路線只要有一個行拌互相照應便可了.

沒有留言:

張貼留言