2013年8月16日 星期五

Sheldrick Wildlife Elephant @肯亞


816 Doha - Nairobi  - Sheldrick Wildlife Elephant

多哈轉機再坐 5 個鐘, 終於都到達 Nairobi airport, 實在太感動了,


大樓被燒光, 出境臨時 tent, 入境仲諗住有排攪估佢唔到咁快囉.
 

第一次及最尾那天不包在 SAFARIS TOUR , 我地另加行程及接機(USD160), MARTIN接左我地機後先到 Sheldrick Wildlife Trust Elephant Orphanage 睇大象.
 


剛巧有小學生黎參觀
 



髮…型!
 


目不暇給的非洲小孩髮型
 


小象大象飲奶奶
 




摩上手...象耳好似車軚咁硬的 




之後去 MARTIN OFFICE 比埋尾數 , 今次我係網上一位香港靚女的 blog 搵到 Martin safaris 資料, 見佢 comment 唔錯, 便彈左條 link比攪手參考, Martin reply 好快, 價錢又平過朋友之前搵的 safaris, 便決定由他安排我地既 8 天肯亞+坦桑尼亞狩獵團.


Kenya Comfort Hotel (HK$550/雙人房)
住後感 : 古舊的酒店, 房間尚算企理, 餐飲麻麻,
 勝在隨近有銀行唱$ 24小時 SUPERMARKET.



食物一般 KSH300-700 , 佢地唔多識食肉,
 咩肉都會煮到好韌, 似食緊脫水牛肉乾.



 



2 則留言:

  1. 簡單一句吃得飽、瞓得好就算啦!不要這麼多要求了!
    另外……小朋友的髮型個個都唔同,很特別!我估都幾花時間整!

    回覆刪除
  2. 小朋友的髮型可以用目不暇給黎形容

    回覆刪除